Linki sponsorowane

Prosty przepis na płyn do demakijazu - olej jojoba + witamina E,

środa, 25 czerwca 2014
Proste przepisy są najlepsze a ja coraz mocniej zakochuje się w olejach. Ich działanie jest naprawdę genialne a właściwości stwarzają ogromne możliwości dla ich zastosowania.  A skoro tak jest to po co wydawać pieniądze na kremy, mleczka, balsamy. Nie warto ! Żałuję tylko ze tak późno na to wpadłam i przekonałam się że pewnych kosmetyków po prostu nie muszę kupować. I będę starała się tutaj na blogu pokazać Wam jak w prosty sposób zastąpić gotowy kosmetyk wersją DIY o lepszym działaniu.   Dziś prosty przepis na super skuteczny płyn do demakijażu z olejem jojoba firmy Etja. 

Płyn którego recepturę  chcę Wam polecić opiera się zasadniczo na 3 składnikach. Jest to olej jojoba, witamina E i woda destylowana.  Witaminę E w elastycznych kapsułkach dostaniecie bez recepty w każdej aptece. Olej jojoba też tam znajdziecie. Ja mam olej firmy Etja o którym pisałam niedawno.

Dlaczego wybrałam olej jojoba?

Zauważyłam, że bardzo dobrze radzi sobie z mascarą i nie zapycha porów skórnych a dodatkowo nie podrażnia oczu i przy demakijażu jednocześnie pielęgnuje skórę. Idealnie prawda?

Witamina E wzmacnia działanie oleju i dodatkowo naturalnie konserwuje płyn.

 Woda destylowana nieco rozcieńcza całość dzięki czemu łatwiej wykonać demakijaż.  

Przepis na wykonanie płynu do demakijażu z olejem jojoba i witaminą E



Potrzebujemy
- wodę destylowaną
- olej jojoba
- witaminę E
- buteleczkę na płyn (idealnie nadają się plastikowe butelki po płynach micelarnych)


Na buteleczkę o pojemności ok. 120ml potrzebujemy 90 ml wody destylowanej i 30 ml jojoba. Olej  dolewamy do wody i wyciskamy zawartość kapsułki z witaminą E. 
Przed użyciem porządnie wstrząsamy buteleczką. I Voila !:)


 Płyn bardzo dobrze zmywa mascarę i cienie. Nie podrażnia spojówek. Idealnie nadaje się do suchej i wrażliwej skóry. Buteleczkę najlepiej zużyć w przeciągu 2 tygodni stąd dobrze przygotować sobie mniejszą porcję . Pamiętajcie przy okazji o prawidłowej technice zmywania oczu. Pisałam o tym w poście Prawidlowy demakijaz podstawa pielegnacji...

Jak Wam się podoba pomysł na wykonanie takiego płynu?




http://red-head-rules.blogspot.com/2014/06/projekt-30-postow-w-30-dni.html
Projekt 30 postów w 30 dni
Zajrzyjcie, poczytajcie, dołączcie :)

2 komentarze on " Prosty przepis na płyn do demakijazu - olej jojoba + witamina E, "
  1. a inny olej też się nada? nie mam akurat jojoba w swoich zapasach

    OdpowiedzUsuń
  2. równie dobrze powinien spisać się olej ze słodkich migdałów czy delikatny olej z kiełków pszenicy, zajrzyj do moich poprzednich postów, pisałam o ich właściwościach i zastosowaniu w pielęgnacji skóry:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...