Linki sponsorowane

Metamorfoza ściany w ogrodzie. Drewniana ściana z palet. DIY.

niedziela, 13 czerwca 2021

Zawsze chciałam mieć domek.  I moje marzenie się spełniło. Stanęłam jednak przed zadaniem doprowadzenia do porządku nieco zapuszczonego ogrodu. Nie podjęłam się co prawda założenia trawnika jednak wpadłam na pomysł, którego realizacja i efekty miło mnie zaskoczyły.


A wszystko zaczęło się do brzydkiej ściany sąsiadującego z nami garażu. Brudna, podrapana, zniszczona. Nie mogłam już na nią patrzeć. Rozważaliśmy malowanie farbą elewacyjną, płyty kartonowo gipsowe, posadzenie szybkorosnącego pnącza. Wszystko to jednak nie przekonywało mnie na do końca. W ten sposób trafiłam na ciekawą aranżację ściany z użyciem europalet. 



Na naszej ścianie znalazły się 3 rzędy palet w rozmiarze 120 x 80cm. Ułożyliśmy je naprzemiennie dzięki czemu powstała fantastyczna przestrzeń na kwiaty doniczkowe. Palety otrzymaliśmy wstępnie oszlifowane. Wymagały jednak jeszcze odrobiny pracy. Po dokładniejszym szlifie należało je koniecznie zabezpieczyć lakierobejcą. Wybraliśmy Vidaron w kolorze Palisander królewski. 






Palety zostały przytwierdzone za pomocą haków i kołków szybkiego montażu. Najbardziej czasochłonne  okazało się bejcowanie. Liczę jednak na to, że tak zabezpieczone drewno bezpiecznie przetrwa do kolejnego sezonu :)

 Na naszej ścianie aktualnie mamy już więcej kwiatów. Postaram się zrobić aktualizację. 

Tymczasem w kolejce czeka kuchnia błotna dla mojej starszej córki. Wykonana z europalet :) Internet jest pełny fantastycznych pomysłów na ich wykorzystanie:)

Dajcie znać jak Wam się podoba:)








2 komentarze on "Metamorfoza ściany w ogrodzie. Drewniana ściana z palet. DIY. "

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...