Linki sponsorowane

Rude są piękne! Metamorfoza ślicznej Wiktorii inspirowana serialem Gambit Królowej.

poniedziałek, 10 stycznia 2022

 Wiktorię poznałam przy okazji poszukiwań twarzy do makijażu na jednej z grup na fejsbuku. Od tej pory była u mnie dwukrotnie i jestem pewna, że jeszcze się spotkamy, Bo taka buzia to prawdziwa perełka! Uwielbiam jej oczy i obłędne rude włosy. Naturalne, cudownie miedziane!



Do stworzenia makijażu natomiast zainspirował mnie świetny ( ba! Genialny !) serial 'Gambit Królowej'. Obejrzycie go tutaj Netflix Gambit Królowej. W roli głównej zagrała Anya Taylor-Joy. Oprócz fabuły rzecz jasna ogromnie podziwiam rolę wizażysty, który stworzył makijaże. Utalentowany Daniel Parker to nie tylko wizażysta ale świetny charakteryzator. Nagradzany i ceniony, zapraszany do wielu produkcji. Przy wspomnianej wyżej zainspirował się Marilyn Monroe oraz Grace Kelly. Zachęcam do zajrzenia na jego instagramowe konto danielparker.art. Sam makijaż w serialu ewoluował od delikatnie podkreślonych policzków, przez czerwone usta i kreski na powiekach. Całość bardzo precyzyjna, szykowna, z klasą. 


W moim makijażu postawiłam na delikatny kolor na policzkach i kreskę eyelinerem w kolorze intensywnej czerni. Użyłam Golden Rose Precision Eyeliner. Jest to formuła w pisaku. Wygodna w użyciu i faktycznie bardzo precyzyjna. Kupicie między innymi na stronie makeup.pl

Zdjęcia wrzucam w dużej rozdzielczości. 





Moje inne makijaże znajdziecie na stronie MartaB.Maluje na facebooku. Zachęcam do zaglądania :) Makijaże stacjonarnie wykonuję w Bydgoszczy. 

Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba i czy tak duże zdjęcia nie ładują Wam się zbyt długo. A jeśli jeszcze nie widzieliście serialu to koniecznie nadróbcie zaległości.

Pozdrawiam!
RUDA!

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...