Linki sponsorowane

Fioletowe akcenty w makijażu rudzielca - jak malować głęboko osadzone oczy

czwartek, 26 czerwca 2014
Zakładając blog założyłam, że często bedę pulbikowac posty makijazowe. Okazało sie jednak dość trudna sztuką. Nie byłam zadowolona z efektów malowania siebie samej stąd tak mizerny efekt. Jednak postanowiłam się nie zniechęcac i próbowac do skutku. Skoro makijaz mi sie nie podoba widocznie cos robię nie tak. Postanowiłam zacząc od podstaw. Sztuką w tym momencie jest okręlić jakie mamy oczyska i dobrac odpowiednia technice makijażu .

Jak określić jaki kształt mają nasze oczy?

Ja zaczęłam najzwyczajnie w świecie przeglądać swoje zdjęcia i zdałam sobie przede wszsytkim sprawę z tego że mam dość głęboko osadzone oczyska

Znalazłam fajny kanał na YT z makijażami ślicznych rudzielców z podobnymi ślepiami.

Mój ulubiony film  z tutorialem w wykonaniu znanej wizażystki gwiazd Taylor Babian znajdziecie pod tym adresem

https://www.youtube.com/watch?v=8tdZm5yEcFY


Głeboko osadzone oczy osiada też jedna z moich ulubionych rudych  czupryn aktorka Julianne Moore



Wskazówki dla makijażu oczu głęboko osadzonych ( moje nie są wybitnie głęboko osadzone ale przyznaję że technika malowania według tych porad bardzo mi odpowiada)
  •  wybieramy jaśniejsze kolory cieni, ciemne potęgują wrażenie głębi
  • po 30 roku życia ( to mnie niestety dotyczy ;) wybieramy odcienie matowe
  • jaśniejszy kolor aplikujemy na całą powiekę
  • ciemniejszy odcień aplikujemy delikatnie pod łukiem brwiowym
  • możemy też ciemniejszym cieniem zaznaczyć kącik oka i lekko rozetrzeć cień do góry
  • rzęsy tuszujemy porządnie
  • kreskę prowadzimy wzdłuż linii rzęs i wyciągamy  ewentualnie na końcu
  • unikamy ciemnych eyelinerów przy dziennym makijażu
  • usta podkreślamy mocniej w przypadku delikatnego makijażu oka
 I prosty makijaż w moim wykonaniu z zastosowaniem opisanej techniki ( może nie do końca wyszło tak jakbym chciała i przesadziłam też z kolorem pomadki ale cóż tam, same ocenicie ;)

1. Na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie Lumene, bardzo ją lubię , jest delikatna, satynowa i nie spływa z oka


2. Nałożyłam też na powiekę matowy cień Miyo , odcień Vanilla


 3.Przestrzeń pod łukiem brwiowym zaznaczyłam matowym odcieniem Miyo, Diva. Kącik oka zaznaczyłam cieniem z paletki Sleek Oh so Special, Wrapped up. Kreskę na powiece wykonałam kredką Catrice Purple du solei. Dolną wykonałam cieniem z tej samej Paletki Sleek, odcień Gift Basket





Rzęsy - mascara Eveline Extension Volume 4D -świetny produkt za małe pieniądze
Usta - Eveline Colour Celebrities 109
Brwi - kredka Catrice Eyebrow Stylist Blond but Brow'd

 Na twarz nie nakładałam podkładu bo nie mam takiej potrzeby. Użyłam nieco korektora Dermacol pod oczy i całość przypudrowałam minerałkiem Mac.

I Voila ! :)

Lubicie fiolety na oku ?
Co myślicie o moim makijażu ?




http://red-head-rules.blogspot.com/2014/06/projekt-30-postow-w-30-dni.html
Projekt 30 postów w 30 dni
Zajrzyjcie, poczytajcie, dołączcie :)





6 komentarzy on "Fioletowe akcenty w makijażu rudzielca - jak malować głęboko osadzone oczy"
  1. Ale Ci pasuje ten makijaż! :)
    Oglądając zdjęcia, zatęskniłam za moimi rudymi włosami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) mi rude się nigdy nie znudzą, i pomyśleć, że w ogólniaku mi odbiło i byłam kruczoczarna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie podbija tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fiolety i pięknie Ci w takim makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...