Linki sponsorowane

Projekt 30 postów w 30 dni.

czwartek, 12 czerwca 2014

Trafiłam pewnego dnia na post Krzysztofa - aktywnego blogera i autora ciekawych tekstów o pozycjonowaniu - i projekt 180 postów w 180 dni. Zakładał on publikowanie jednego postu na dzień przez okres 180 dni. Pomyślałam sobie, ze takie założenie świetnie motywuje do pracy nad blogiem i umożliwia jego rozwój. Jednak 180 dni to dla mnie za długi okres. Może na początek skromne 30? :)

Dobrze wiecie, że dobry blog to ciekawa treść i systematyczne publikowanie. Jest to dość czasochłonne i zawiera redagowanie tekstu, robienie zdjęć, ich obróbkę, linkowanie itd.  U mnie regularne wpisy pojawiają się od niedawna. Wcześniej było z tym bardzo różnie. Chciałabym jednak prowadzić blog porządnie. Tylko w ten sposób mogę liczyć na zwiększenie jego poczytności i zatrzymanie czytelnika na dłużej. Dlatego postanowiłam się zmotywować i przy okazji zmotywować Was drogie czytelniczki. 

Podejmiecie ze mną wyzwanie?

30 postów w 30 dni to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Nie każda z nas zajmuje się wyłącznie blogowaniem (chociaż bardzo aktywne blogerki publikują po 40 postów miesięcznie)  Ja jednak pracuję na etacie i tylko dodatkowo sobie bloguję. A do tego mamy piękne lato, słonko za oknem i na pewno dużo przyjemniej jest poleniuchować na plaży aniżeli siedzieć przed komputerem. Z drugiej jednak strony pomyślmy ile czasu zdarza się nam marnotrawić na głupoty typu " a sprawdzę co tam słychać na Facebooku"



Myślę sobie, że przy odpowiednim samozaparciu warto spróbować. Ewentualnie w momencie kiedy coś nam wyskoczy i nie opublikujemy postu któregoś dnia - nadrobić kolejnego i opublikować 2 :) Co Wy na to? Ja jestem pełna zapału. I myślę że określenie sobie celu i pewnych ram czasowych na jego realizację jest super pomysłem na mały sukces. A od małych sukcesów prostsza droga do tych większych. 


Blogowanie czasem zniechęca. szczególnie wtedy kiedy wydaje nam się że publikujemy ciekawe treści a ruch na blogu niewielki. Pamiętajmy jednak ze w przypadku blogów potrzeba sporo cierpliwości i pracy ażeby pozyskać stałe grono aktywnych czytelników.







Projekt 30 postów w 30 dni zaczynam od dziś. W każdym kolejnym poście będę zamieszczać niewielki baner z informacją o projekcie a za 30 dni podsumuję akcję i napiszę Wam jak udało mi się wywiązać z tak narzuconego rytmu i jaki to miało wpływ na mój blog. 
Na dzień dzisiejszy mam 65 obserwatorów i 316 w kręgach Google, To niewiele ale też nie jest to wskaźnik dla jakości bloga. Po prostu nie bawią mnie akcje typu "obserwacja za obserwację" Lepiej zwiększyć swoją aktywność w blogosferze poprzez komentarze na blogach i zainteresować w ten sposób odwiedzane autorki blogów. 
Na koniec link od strony która mnie zainspirowała (co prawda Krzysztof przeprowadził eksperyment na świeżo założonym blogu z branży budowlanej głownie pod  kątem zarabiania na reklamach ale też w celu zwiększenia aktywności na blogu)


Dajcie znać czy podoba się Wam ten projekt w komentarzach pod wpisem :)
Może przyłączycie się do mnie ?

Pozdrawiam

Rudzielec:))


4 komentarze on "Projekt 30 postów w 30 dni."
  1. ja podejmę ale po egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o czymś takim, ale ciekawe doświadczenie i życzę powodzenia w jego zrealizowaniu! :) W wakacje kiedy będę miała więcej czasu może pomyśle o tym czy by też takiego nie zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie taki plan motywuje bardzo :) chociaż czasu nie mam za wiele i może tymbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy projekt. Można spróbować?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...