Linki sponsorowane

Delikatny makijaż z czekoladą i złotem.

niedziela, 4 maja 2014

Makijaż zrobiony szybciutko po pracy bo tylko wtedy mam szansę na jego sfotografowanie.  Nie łatwo zrobić sobie zdjęcie i pokazać efektywnie sam makijaż ale będę ćwiczyć nieustannie aż będę zadowolona.  Dzisiaj delikatny makijaż z wykorzystaniem cieni Sleek z paletki Oh so Special (recenzja )




 Na ruchomą część powieki zaaplikowałam śliczny brzoskwiniowy cień Inglot 407. Na część nieruchomą Inglot 407 w kolorze jasnego perłowego brązu i podkreśliłam ciemniejszym matowym brąący cieńzem z paletki Sleek. Kreskę na powiece oraz podkreślenie brwi wykonałam czekoladowym cieniem Deni Carte. Kreskę na dole wykonałam kredką Essence. Pod łukiem brwiowym i w kąciku zaaplikowałam rozświetlający cień Inglot Pearl 393 .

Sleek Oh So Special Boxed - czekoladowy matowy brąz (recenzja)
Inglot 407 Pearl - Brzoskwiniowo - złoty (recenzja ) -
Inglot 406 Pearl
Kredka Essence Blink Blink w złotym odcieniu (recenzja)





Makijaż w rzeczywistości wygląda lepiej ale nadal pracuję nad wizualizacją, odpowiednim światłem, parametrami aparatu. Następny będzie lepszy. Zapraszam :)
4 komentarze on "Delikatny makijaż z czekoladą i złotem. "

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...