Linki sponsorowane

Kolory dla Rudzielca cz 3. - Sleek - Oh so Special

niedziela, 7 października 2012

Paletki angielskiej firmy  Sleek cieszą się sporą popularnością ze względu na dobrą jakość i niską cenę. Cena ok 32-35 zł za 12 cieni.


Na stronie Sleeka doszukałam się 14 różnych rodzajów paletek..rety! Niestety w Polsce poza sklepami internetowymi i Allegro nie można dostać kosmetyków tej firmy.  Jako początkująca amatorka makijażu postanowiłam zaopatrzyć się tytułem przetestowania w jedną z paletek. Wybór był trudny.  Padło na Oh so Special z racji że zawiera sporo matowych cieni w  kolorach które można rozmaicie zestawiać a takich mi właśnie brakuje.




Jak wspomniałam paletka zawiera 12 cieni. Dołączony jest do niej aplikator ale podejrzewam że nie będę z niego korzystać za często. Przy lusterku znalazłam także folię z nazwami kolorów.





Moje pierwsze wrażenia odnośnie kolorów są jak najbardziej pozytywne. 
  • Kolory dobrze napigmentowane
  • Przyjemnie się aplikują, mają nieco kremową konsystencję. Przy ciemnych kolorach należy ostrożnie z aplikacją. Lepiej stopniowo aplikować małe ilości bo mogą się osypywać i robić niespodzianki.
Nie mogę jak na razie stwierdzić który cienie są najlepsze bo zaczynam przygodę z makijażem ale na pewno z  matowej czerni i połyskującego grafitu można wyczarować zdecydowany makijaż bo są mocno napigmentowane. Czerń czy brąz świetnie nada się do zrobienia kreski a jasny mat ędzie dobrze służył jako baza na całe oko. Recenzję w trakcie używania paletki będę poszerzać i modyfikować. Tymczasem niżej małe zestawienie kolorków z paletki Sleek Oh So Special.







Moja ocena paletki Sleek Oh So Special

                                                                       

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...