Linki sponsorowane

Essence - paletka do stylizacji brwi.

niedziela, 7 października 2012

Jako że moja ostatnia paletka z Oriflame (pisałam o niej wcześniej) była na wykończeniu a korzystałam tylko z jednego (jaśniejszego cienia) postanowiłam rozejrzeć się za równie dobrym i tańszym odpowiednikiem. 

Często sugeruję się opiniami dziewczyn z Wizażu i magicznej zakładki Kosmetyk Wszech Czasów bo tak najprościej znaleźć dobry, wypróbowany kosmetyk za niewielkie pieniądze. I tym razem tak było. Trafiłam na paletkę Essence i przy okazji zakupów na All zamówiłam. I tutaj na dzień dobry niestety minus dla paletki za dostępność. Paletki ciężko dostać nawet w drogeriach z szafami Essence.





Essence Eyebrow Stylist Set

 I szybciutka recenzja...

Zestaw do stylizacji  zawiera dwa cienie: jeden ciemnobrązowy, drugi jaśniejszy. Mnie osobiście i z racji na kolor oczu odpowiada kolor jaśniejszy W pudełeczku znajdziemy także  pędzelek ze skośnie ściętym włosiem oraz 3 szablony do stylizacji.

Paletka bardzo mi się spodobała!!

- makijaż brwi jasnym cieniem wygląda bardzo naturalnie
- cień nie osypuje się, jest trwały
- szablony do stylizacji są przydatne niemniej ich zastosowanie wymaga nieco wprawy
- niska cena 10,99 na allegro

Małe minusy

- pisząc wprost..badziewne plastikowe opakowanie, myślę, ze mogłoby nie przeżyć upadku
- kiepski pędzelek, ale mam inny z poprzedniej paletki z Ori także to nie problem

Tytułem podsumowania ...
Myślę, że paletka zostanie ze mną na dłużej bo bardzo ją polubiłam.

Moja ocena 4/5 


Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...