Linki sponsorowane

Paletka do pielęgnacji brwi Oriflame - recenzja

środa, 27 czerwca 2012

Postanowiłam zrecenzować bo bardzo mnie ten produkt zaskoczył i wiele dobrego słyszałam o paletkach do stylizacji brwi firmy Catrice, E.L.F, Essence. Jednak ze względu na problem z dostępem tych ostatnich i promocję w katalogu kupiłam paletkę firmy Oriflame. 

 



Plusy
  • Działanie, piękny efekt naturalnie podkreślonych brwi!
  • Cień utrzymuje się cały dzień, nie osypuje się..
  • Pudełeczko estetyczne w formie  kasetki z wysuwaną szufladką  na pędzelki
  • Wielki plus za lusterko
  • 2 skośne pędzelki, jeden do wosku, drugi do cieni
  • 2 cienie w zestawie, dla jasnych i ciemniejszych włosków
  • Wosk do ukształtowania brwi
Minusy
  •  Cena regularna 32 zł ok, ale są promocje :)
  • Ja używam do brwi tylko jednego cienia ale ten ciemniejszy nadaje się do zrobienia ładnej kreski na powiece także można wykorzystać
  • Wosk nie jest specjalnie przydatny bo tworzy grudki
Efekty :)

Od lewej połówka :P soute (bez niczego)
...i po zastosowaniu paletki
- brew lewa odcień ciemniejszy
- brew prawa odcień jaśniejszy (ten przypadł mi do gustu najbardziej)


Podsumowując - polecam jak najbardziej !!
Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...