Linki sponsorowane

W poszukiwaniu najlepszego - Ecotools - Pędzel do cieni nr 1203

środa, 10 października 2012
Dobry pędzel do makijażu to połowa makijażowego sukcesu. W związku z tym podczytuję gdzie tylko można w jakie pędzle warto się. zaopatrzyć. Idealnie byłoby kupić wielki zestaw dobrych pędzli za jednym zamachem ale to spory koszt. I któregoś pięknego dnia tak zrobię ale chcę mieć pewność że dobrze zainwestuję stąd na razie troszkę testuję.

Jak się zorientowałam popularne wśród blogerek, względnie Y'tubowiczek marki pędzli to Maestro, Hakuro, Inglot, Ecotools, Sephora, Everyday Minerals, Z nieco tańszych Lancrone, Mery Macom, E.L.F.

 Ja zastanawiam się nad skompletowaniem pędzli Maestro lub Ecotools. W  pierwszy mój pędzel do nakładania cieni  zaopatrzyłam się w Rossmanie. Jest to pędzel nr 1203 Bamboo Eye Shading Brush, EcoTools.

Cena ok 17 zł.




Moje wrażenia.. Ecotools to marka proekologiczna, i pozwolę sobie przytoczyć opis ze strony

http://www.ecotools.com/



EcoTools® cosmetic brushes are what started it all! The iconic look of the sleek bamboo, gorgeous recycled aluminum and incredibly soft bristles are only part of what makes EcoTools, EcoTools.
Our cosmetic brushes are beautiful and show respect for the earth. They are 100% cruelty-free, have incredibly soft bristles made of synthetic taklon and have handles made of bamboo and recycled aluminum ferrules.

Tak więc mój nabytek ma bambusową rączkę, aluminiowe złącze z recyklingu i włosie z syntetycznego taklonu. Oczywiście w żaden sposób nie był testowany na zwierzętach.

Co więcej ?...Pędzel jest naprawdę solidnie wykonany, leciutki, włosie jest mięciuteńkie. Jest to dość szeroki pędzelek ze stożkowatym zakończeniem przeznaczony do nakładania i rozcierania cieni głównie w kącikach oka. I faktycznie w tej roli sprawdza się doskonale! Rozcieranie nim to czysta przyjemność! I również dobry efekt.


Pędzel do cieni nr 1203 

Bamboo Eye Shading Brush, EcoTools



Tytułem podsumowania.... 

1:0 dla Ecotools. Na pewno to nie ostatni pędzel jaki znajdzie się w moim posiadaniu.

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...