Linki sponsorowane

W poszukiwaniu najlepszego - Maestro - Pędzel do cieniowania-seria 497

środa, 10 października 2012
Kolejny nabytek prowokowany dobrymi recenzjami na KWC. tym razem poskiej firmy Maestro. Pędzel przeznaczony głównie do cieniowania i rozcierania w owalnym kształcie. Można nim rozcierać na całej powiece.  Pędzel 1203 z Ecotools w zasadzie do tego się  nie nadawał bo on spec od kącików. Za pędzel Maestro na All zapłaciłam 27 zł





Moje wrażenia

Pędzelek solidnie wykonany,z naturalnego włosia w jasnym kolorze,  wygodnie trzyma się w rączce. Pędzel dobrze rozciera i łączy cienie ale jest jedno ale i tutaj korzystanie z niego nie jest już tak przyjemne jak w przypadku Ecotools. Włosie odrobinkę drapie w  powiekę a w zasadzie żeby precyzyjniej to odrobinkę kłuje. Może to troszkę irytować. Za 27 zł chyba nie powinien kłuć...nie wiem..może dobry pędzel do rozcierania ażeby rozcierać powinien być nieco sztywniejszy i może z tego powodu nieco drapie ale to moje początki z pędzlami więc nie wiem..pędzel godny uwagi ale będę szukać dalej..





2 komentarze on "W poszukiwaniu najlepszego - Maestro - Pędzel do cieniowania-seria 497"
  1. Może trafił Ci się taki felerny egzemplarz? Ja osobiście posiadam ten pędzelek i jest dla mnie najmilszym pędzelkiem :) A może to kwestia reakcji skóry.hmm no nie wiem, ale mogę potwierdzić, że jest miękki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no może jak był świeży to nieco drażnił ale po jakimś tam czasie stwierdzam, że przestał kłuć;)i jest milutki...odrobinke gubi włosie ale minimalnie..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...