Linki sponsorowane

Wiosna! Będzie się działo!

poniedziałek, 28 marca 2016
Nie jestem konsekwentna w prowadzeniu bloga. Bardzo szkoda ale się nie poddam się :) Za dwa miesiące jedziemy na długi urlop do Polski i tak mnie to nakręca że i blog ruszył z miejsca. A czasami tak bardzo brakuje energii,  10 godzin w pracy, zakupy, obiadki - Marudzę? Zdecydowanie. Już kończę.

Za 2 miesiące biorę też ślub!  Rety,  nie podejrzewałam, że będzie to tak ekscytujące. Mam na myśli przygotowania. W dniu ślubu pewnie obalę się z wrażenia pod samym kościołem.  Sukienka czeka już na mnie w kraju, taka jak chciałam, wyjątkowa, wymarzona. Będą skrzypce w kościele. No i będzie mąż! Najwspanialszy mężczyzna pod słońcem ! W związku z tym skupię się na blogu m.in na sprawach związanych ze ślubem. Makijaż, dodatki, fryzury, pielęgnacja przedślubna skóry. I to wszystko oczywiście dopasowane do mojej przerudej osob(istości)-y. 

A tymczasem Birmingham budzi się do życia. Pojawia się więcej słońca. Zaliczyłam dzisiaj mały spacer wzdłuż kanałów.   Niedługo minie rok odkąd jesteśmy w Anglii. Nie do wiary jak szybko czas poleciał. 



Trzymajcie za mnie kciuki i miłego czytania!
2 komentarze on "Wiosna! Będzie się działo!"
  1. Trzymam kciuki za wenę do pisania i za końcówkę przygotowań do tego najważniejszego dnia !

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja trzymam kciuki za przygotowania do ślubu! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...