Linki sponsorowane

Odwiedziny na blogach urodowych - co mnie zniechęca do pozostawiania komentarzy.

środa, 2 lipca 2014

Dodałam niedawno do swojego bloga zakładkę /stronę - promocja bloga - i chciałabym w nim umieszczać posty które mam nadzieję -  pomogą wam udoskonalić Wasz własny blog. Oczywiście nie jestem super specem i sama się uczę ale tym bardziej publikowanie postów na ten temat pomoże mi usystematyzować wiedzę na ten temat i dowiedzieć się czegos nowego od Was drogie czytelniczki.

 Prowadzenie bloga z pozoru może wydawać się dość proste i faktycznie samo pisanie i publikowanie postów na bloggerze to bułka  z masłem. Wcześniej wybieramy oczywiście szablon z tych które mamy dostępne lub szukamy czegoś innego w internecie, tworzymy podstrony itd. 

Schody pojawiają się w momencie  kiedy chcemy nieco wypromować bloga w internecie. Bo co z tego że my się produkujemy skoro niewiele osób odwiedza Nasz blog prawda?

Mnie osobiście zależy na stworzeniu  sporej grupy stałych, powracających do mnie czytelników.   Nie jest to proste i czasami brak aktywności z Waszej strony zniechęca. Ale podstawowa zasada blogowania - angażuj się i nie oczekuj błyskawicznych efektów!

W związku z tym robię to i o moich staraniach również chcę Wam pisać w zakładce Promocja bloga.  

źródło https://blog.shareaholic.com
Dziś na początek 3 podstawowe rzeczy które mnie osobiście nieco denerwują kiedy odwiedzam blogi innych dziewczyn:

  • weryfikacja obrazkowa - znacie ten problem? piszecie komentarz na blogu, klikacie zatwierdź a tam wyskakuje obrazek, mniej czy bardziej wyraźny z prośbą o przepisanie cyferek....brrrr. Strasznie irytujące. Może zdarza się coraz rzadziej ale jednak się zdarza.
A tak łatwo się tego pozbyć. 

Dla tych osób które może jednak nie wiedzą jak to zrobić.

1. Wchodzimy na naszego bloga, klikamy nazwę np. Red.head.rules

2. Po lewej stronie mamy zakładkę Ustawienia dalej Posty i komentarze i opcję Włącz weryfikacje obrazkową - oczywiście zaznaczamy Nie

I voila ! 
  • moderowanie (zatwierdzanie) komentarzy - może się czepiam ale nie lubię tego. Komunikat w stylu 'Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu'  jakoś mnie odstrasza bo myślę sobie wtedy, że autorka zatwierdza tylko te komentarze które jej pasują a lubię też od razu podejrzeć czy nie zrobiłam jakiegoś błędu w komentarzu
 Jak wyłączyć moderowanie?

W tym samym miejscu gdzie mamy Posty i komentarze (zakładka Ustawienia) nad weryfikacją obrazkową znajduje się Moderowanie komentarzy :)
  • banery z informacjami o rozdaniach umieszczane z boku na blogach - strasznie zaśmiecają   i sprawiają wrażenie że autorka prowadzi blog tylko dla tych rozdań.  Krótko pisząc taki blog nie sprawia profesjonalnego wrażenia
Jeżeli już musicie to robić to umieszczajcie je na samym dole bloga.

I tyle z tych najprostszych rzeczy. Ja się do nich stosuję i mam nadzieję że mój blog jest dość prosty w 'obsłudze' i czytelny. A może się mylę. 

Co Wy o tym myślicie?


W kolejnym poście napiszę o prostej technice zwiększenia ruchu na blogu. Większość z Was doskonale ją zna ale może komuś przydatna będzie ta wiedza. Już teraz zapraszam.




http://red-head-rules.blogspot.com/2014/06/projekt-30-postow-w-30-dni.html
Projekt 30 postów w 30 dni 
Zajrzyjcie, poczytajcie, dołączcie :)

9 komentarzy on " Odwiedziny na blogach urodowych - co mnie zniechęca do pozostawiania komentarzy. "
  1. Niedawno wprowadziłem moderację komentarzy bo zalała mnie fala anonimowego spamu. Wolę to niż weryfikację obrazkowa, choć wiem, że oby dwie funkcje są potrzebne gdy nie chce się spamu

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam jak zwiększyć ruch :)) Czekam na kolejną notkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, zapraszam, będzie za dwa kiwnięcia ogonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja właśnie założyłam bloga, dlatego Twoja seria może okazać się dla mnie bardzo pomocna! Póki co postaram się nie zniechęcać i może ktoś z czasem zacznie zaglądać na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię weryfikacji,przyznaję:)
    Pomysł dobry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Mnie weryfikacja też mocno denerwuje - zawszę muszę napisać by ją ktoś wyłączył

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie ! :)też pisze dziewczynom w komentarzach że takie wklepywanie cyferek za każdym razem jest uciążliwe, niby prosta rzecz a denerwuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Weryfikacja obrazkowa też mnie bardzo wpienia dlatego ja tę opcję na swoim blogu wyłączyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...