Linki sponsorowane

Konkurs Lipcowa komentatorka - do wygrania Clarena Balance Mask, mydło glicerynowe Stara Mydlarnia

wtorek, 1 lipca 2014
Nie jestem zwolenniczką wszelkiego rodzaju rozdań na blogach. Sama w nich nie biorę udziału bo dodawanie banerów z odnośnikami do takich akcji nieco psuje estetykę bloga. Ale niewątpliwie też w jakiś sposób go reklamuje. Dlatego postanowiłam przeprowadzić na swoim blogu nie tyle rozdanie jak konkurs.


 Zasady przeprowadzenia konkursu na blogu 


Konkurs będzie trwał od dziś 01.07. do końca miesiąca i związany będzie ściśle z aktywnością na moim blogu

Zasady są bardzo proste:

  • umieściłam po lewej stronie bloga gadżet aktywne komentatorki
  • komentatorka  z największą ilością komentarzy na dzień 31.07.2014 wygra w konkursie

komentarze naliczane są od wczoraj bo inaczej nie mogłam ustawić kodu gadżetu ale dotyczą 2 komentatorek z pojedynczymi komentarzami,  nie daje to moim zdaniem miażdżącej przewagi, każdy ma szansę się poudzielać i wygrać :)

Proszę też o rzeczowe treści w komentarzach. Nie będę brać pod uwagę  komentarzy typu
"fajny post "

Nagroda


CLARENA Balance Mask 200ml

  •  maska ściągająco-normalizująca

Bardzo dobry produkt dla osób ze skórą łojotokową. 
Maska z profesjonalnej linii Dermasebum.

 Reguluje nadmierną pracę gruczołów łojowych, matuje, ściąga pory skórne, dezynfekuje i działa bakteriobójczo. 

Produkt profesjonalny (wygrałam również w konkursie ale nie mam skóry łojotokowej stąd pomysł na wykorzystanie jej w formie nagrody dla Was:)

Substancje aktywne: ekstrakty z mięty pieprzowej, aloesu, rumianku, bisabolol, alantoina, witamina C, prowitamina B5, glinka porcelanowa
 
Link z recenzją na wizaż.pl

 

Malinowe mydełko glicerynowe ze Starej Mydlarni



Zapraszam serdecznie !
Myślę że o Clarenową maskę warto powalczyć :)




http://red-head-rules.blogspot.com/2014/06/projekt-30-postow-w-30-dni.html
Projekt 30 postów w 30 dni 
Zajrzyjcie, poczytajcie, dołączcie :)







4 komentarze on "Konkurs Lipcowa komentatorka - do wygrania Clarena Balance Mask, mydło glicerynowe Stara Mydlarnia "
  1. to ja zaczynam:) ciekawa nagroda, Clareny może nie znam ale mam skórą tłustą i maska by się spawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim życzymy powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izka,

    jeśli nie znasz nas i naszych produktów to serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: http://clarena.pl

    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak tak! do końca lipca zostało jeszcze trochę czasu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...