Linki sponsorowane

30 postów w 30 dni - podsumowanie akcji

poniedziałek, 14 lipca 2014

Minął miesiąc od opublikowania pierwszego posta z cyklu 30 postów w 30 dni.  Codzienna publikacja miała na celu zwiększyć ilość odwiedzin na moim blogu i pozyskanie nowych czytelniczek.

 Jak to wszystko się udało zrealizować ?

http://red-head-rules.blogspot.com/2014/06/projekt-30-postow-w-30-dni.html

Cóż. Nie udało się. Sama siebie nieco zawiodłam bo z założonych 30 postów opublikowałam tylko 22. Zawiodłam na samym końcu czy głównie w ostatnim tygodniu bo na początku szło mi naprawdę dobrze :) 

Przez ten miesiąc zdobyłam tylko 11 nowych czytelniczek. Trochę lepszy wynik uzyskałam jeśli chodzi o kręgi Google. Z 316 osób zrobiło się 341. Wynik nie specjalnie mnie satysfakcjonuje.

Sam fakt  że sama sobie narzuciłam jakiś cel motywował mnie do pisania i pod tym kątem polecam takie akcje. Zabrakło mi jednak żelaznej konsekwencji dzięki czemu wiem że muszę nad sobą jeszcze popracować :) To pierwszy wniosek. Kolejny - ilość publikowanych postów nie wpływa tak bardzo na popularyzowanie bloga .

Myślę teraz nad kolejną akcją i tym razem chciałabym doświadczalnie rozpocząć i zintensyfikować komentowanie na innych blogach.  

Nie spać, odwiedzać, komentować !  

Takie hasło przyszło  mi do głowy a o szczegółach wkrótce :)

 Może moja aktywność w blogosferze pomoże mi nieco skuteczniej popularyzowac własnego bloga, jak myślicie?

7 komentarzy on "30 postów w 30 dni - podsumowanie akcji"
  1. Nic na siłę. Jestem zwolenniczką naturalnego działania w blogosferze i skupianiu się na przekazywanej czytelnikom treści. Popularność bloga brzydko brzmi, ale jeśli chodzi o czytelników to sami przyjdą jeśli będą zainteresowani :).

    OdpowiedzUsuń
  2. o hasło pasuje do mnie, nie śpię (bo bezsenność), więc odwiedzam i komentuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) tez mam problemy z zaśnięciem, pewnie przez te upały..

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzymy dalszych sukcesów w blogowaniu! Trzymamy mocno kciuki, abyś miała zadowalające Cię statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że nie ma sensu się spinać tylko na spokojnie wszystko rozwijać. Wiadomo każdy chciałby mieć tysiące czytelników, ale z własnego doświadczenia wiem, że nic się nie dzieje od razu. Cierpliwość+wytrwałość, tego potrzeba :) a komentować inne blogi warto :) możesz jeszcze wrzucać link do nowych postów na grupach fejsbukowych, czy jako podpis na forum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację Kana, wytrwałość w blogowaniu to kluczowa kwestia :) czego życzę i Tobie i sobie :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...