Linki sponsorowane

Rudzielec w Terenie - Relacja z wizyty we wrocławskiej firmie Clarena

środa, 23 lipca 2014
Miałam kilka dni przerwy ale już nadrabiam zaległości i wracam do Was z nowym postem. Dziś będzie o bardzo sympatycznej wizycie w firmie która od wielu lat z powodzeniem zaopatruje salony kosmetyczne w dobrej jakości kosmetyki profesjonalne. Zapraszam :)

Jak wiecie jestem z wykształcenia kosmetologiem. Śledzę też rynek kosmetyków profesjonalnych. Uczestniczę w różnego rodzaju konkursach internetowych. W jednym z takich konkursów organizowanych przez firmę Clarena udało mi się wygrać. W nagrodę otrzymałam bardzo atrakcyjny zestaw kosmetyków. Okazało się jednak, że  otrzymałam też mail z wiadomością i zaproszeniem do siedziby firmy we Wrocławiu. Zaproszenie otrzymałam od Prezes firmy Pani Patricii Popławskiej.  Poczułam się wyróżniona i mile zaskoczona.     

Zanim jednak przejdę do relacji z mojej wizyty przedstawię Wam trochę bliżej firmę Clarena. Jej historia moim zdaniem jest bardzo inspirująca. 

Siedziba firmy Clarena  w Wilczycach
 Osobiście mam wielki sentyment do kremu z witaminą C firmy Clarena który ładnych kilka lat temu trafił w moje ręce. Wiecie jak lubię wszelkiego rodzaju produkty z Witaminą C. Działają bardzo dobrze na moją skórę naczynkową.

Ale wracając do tematu. 

Historia firmy sięga do 1996 roku kiedy Patricia Popławska otworzyła w centrum Wrocławia sklep z kosmetykami. Drogeria wyróżniała się  oferowanym asortymentem oraz podejściem do klienta. Było to pierwsze w mieście miejsce, gdzie można było skorzystać z porady kosmetyczki, dobierającej kremy indywidualnie do cery oraz wizażystki, pomagającej w doborze kosmetyków kolorowych.

Pod koniec lat 90 w  ofercie pojawiły się preparaty i akcesoria dla kosmetyczek. Ze względu na dbałość o  skuteczność preparatów i wysoką jakość składników firma pozyskała do współpracy renomowane laboratoria badawcze w całej Europie. Clarena jako pierwsza w Polsce w 2000 roku wprowadziła profesjonalne szkolenia dla kosmetyczek.  Wprowadziła także  do swojej oferty urządzenia sygnowane marką Rubica.

W ofercie firmy znajduje się bogata gama kosmetyków pielęgnacyjnych  przeznaczonych dla odbiorców indywidualnych, duży wybór preparatów przeznaczonych dla kosmetyczek  specjalistyczne urządzenia dla gabinetów kosmetycznych, akcesoria kosmetyczne, a także szeroka oferta usług (m.in. zabiegi upiększające i masaże).

W 2009 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło ekspansję na rynki zagraniczne. Aktualnie  produkty i urządzenia Clareny sprzedawane są już m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Rosji, na Ukrainie, w Niemczech, Czechach, Norwegii, Belgii, Bułgarii, Portugalii, Holandii i na Białorusi. 

 Bliżej o Clarenie w wywiadzie z Panią Patricią Popławską. Pozwoliłam sobie wstawić filmik udostępniony na stronie www.wroclawskiemarki.pl



Ja miałam przyjemność odwiedzić  firmę w piątek 18 lipca. 

Siedziba mieści się w Wilczycach, trochę na przedmieściach Wrocławia. Polecam zdecydowanie dojazd samochodem.  Budynek jest okazały, nowoczesny. Nie robiłam zdjęć stąd nie będzie fotorelacji. Pozwoliłam sobie jednak nieco zapożyczyć ze strony

www.clarena.pl




relacja z wizyty ....

 Na miejscu pojawiłam się nieco wcześniej. Przemiła dziewczyna w recepcji zaprowadziła mnie do tzw. showroomu, zaproponowała kawunię. Z racji upału wybrałam szklankę wody. W międzyczasie pooglądałam broszury z nowościami. 

 Chwile później pojawiła się Ola która też dostała zaproszenie w ramach wygranej w konkursie. Poczułam się nieco raźniej :) 

O 11.30 zostałyśmy zaproszone do sali konferencyjnej na rozmowę z  bardzo miłą i kompetentną kierowniczką ds. wdrożeń Panią Aleksandrą Zakrzewską. Pani Ola opowiedziała nam o swojej pracy, kolejnych etapach wdrożenia kosmetyku od pomysłu do realizacji, szkoleniach i pokazach organizowanych przez firmę, kolejnych etapach swojej kariery. My też opowiedziałyśmy o sobie. 

Pani Ola  oprowadziła nas po wszystkich biurach, przedstawiła pracownikom. Poznałyśmy charakter ich pracy. Clarena zatrudnia ok 130 pracowników. Każdy ma swój wkład w tworzenie produktów finalnych, ich promocję, dystrybucje.  Zobaczyłyśmy też  magazyn, pomieszczenia gdzie składowane są surowce do produkcji,  maszyny napełniające m.in ampułki do zabiegów. Całość z zachowaniem wysokich standardów dbania o  czystość i bezpieczeństwo. 

Na koniec spotkałyśmy się z samą Panią Prezes, Patricią Popławską. Pani Patricia okazała się bardzo sympatyczną osobą, otwartą na pomysły i inicjatywę kobiet które mają coś do powiedzenia. Sama jest bardzo kreatywna. 

Przyznaję, że  Jej sukces bardzo mnie zainspirował:)

Cieszę się, że miałam możliwość  zobaczyć 'od kuchni' siedzibę jednej z największych firm w Polsce zaopatrującej salony kosmetyczne w produkty profesjonalne. Warto w tym miejscu podkreślić, że jest to Nasz rodzimy producent a kosmetyki powstają na miejscu. Stwarza to nieograniczone możliwości tworzenia nowych formuł. Nie posiadają parabenów i  silikonów.

Ponadto Clarena posiada także sklep gdzie można kupić kosmetyki będąc klientką indywidualną.

www.e-clarena.eu/pl/ 

Wiem, że firma szykuje sporo nowości :)  Ja ze swojej strony polecam bardzo fajny krem redukujący zaczerwienienia z witaminą U i ekstraktem z Ambory. Napisze o nim więcej  już wkrótce:)

Spotkałyście się z firmą Clarena?



8 komentarzy on "Rudzielec w Terenie - Relacja z wizyty we wrocławskiej firmie Clarena "
  1. hhmmm...nie znam kosmetyków Clareny chociaż sama nazwa nie jest mi obca, gdzie był organizowany ten konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, że miałaś możliwość zwiedzenia firmy Clarena :)
    Używam właśnie ich peelingu cukrowego Cappuccino do ciała i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izka konkurs organizowany był na fanpage Firmy Clarena pt. 'konkurs dla profesjonalistek ' odbyły się co najmniej 3 czy nawet 4 takie konkursy, warto było powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nika dziękuję za komentarz, peelingi kawowe są genialne i sama zastanawiam się nad zakupem Cappucino z Clareny:)

    ps.wizyta w siedzibie firmy - świetne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było nam baaardzo miło, że mogliśmy Cię poznać i gościć! Mamy nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz :) Serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie wczoraj dotarły dwa kosmetyki tej firmy, jestem bardzo ciekawa jak się spiszą , jest to moje pierwsze spotkanie z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja dziękuję Clarenie za miłą gościnę i również mam nadzieję że spotkamy się jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdalena N. które kosmetyki do Ciebie dotarły?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...