Linki sponsorowane

Olejek łopianowy ze skrzypem polnym w duecie z maską Biovax - naturalne oleje.

poniedziałek, 26 maja 2014

Jak już wiecie (Akcja regeneracja ! ) intensywnie regeneruję włosy. Dwa razy w tygodniu bawię się olejem sezamowym. I wiem, że powinnam konsekwentnie stosować tylko ten olej ale nie mogłam się opanować. Przy okazji niewinnej wizyty w drogerii Natura kupiłam kolejny tłuściutki produkt. Skusiło mnie jego działanie i pochlebne recenzje na wizażu.  Wybrałam  łopianowy olejek ze skrzypem polnym dla włosów które nadmiernie wypadają firmy Green Pharmacy.  Połączyłam też olejowanie  z maską Biovax, 3 oleje (argan, makadamia, kokos).

 Green Pharmacy kusi cenami. Może i nie powinnam kupować gotowych olejków z dodatkiem chemii a oleje wyłącznie naturalne. Tak założyłam i faktycznie tak się staram robić.  Czasami jednak nie mogę się powstrzymać :) Lubie poszukiwać, testować,  eksperymentować. Jak wypadł olejek łopianowy? 
 

Cena olejku 6zł/ 100ml

Skład olejku

Helianthus Annuus Seed oil, (Olej słonecznikowy) Equisetum Arvense  Leaf Extract (Ekstrakt z liści Skrzypu Polnego) Zea Mays Oil (Olej z kukurydzy) SC-CO2-extract Arctium Lappa (Ekstrakt z łopianu większego) BHT (Butylowany hydroksytoluen, konserwant, antyutleniacz)

Komentarz: 
 + mamy tutaj odżywcze oleje i ekstrakty roślinne które powinny spełniać obietnice producenta
                   - niepokojąca jest tylko zawartość BHT, związek nie jest biodegradowalny, w wyższych stężeniach może podrażniać, tutaj oczywiście mamy bezpieczne stężenie ale trudno przewidzieć reakcje super wrażliwego skalpu


Stosowanie

Olejek podgrzałam w małym garnku i taki mocno ciepły nałożyłam na włosy  na ok 30 minut. 


Wiemy jednak , że włosy po oleju nie chcą specjalnie współpracować stąd koniecznie zawsze nakładam po wszystkim odżywkę lub  maskę na ok 20 minut. Włosy  z maska łatwo się rozczesują i to jest chwila kiedy to robię delikatnie. 

Kupiłam ostatnio w Biedronce z ciekawości 2 rodzaje masek  w saszetkach firmy L'Biotica.
  • L'Biotica Biovax  Naturalne Oleje Argan +Makadamia+Kokos
  • L'Biotica Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnościa do wypadania
Dziś o masce Naturalne oleje. 


Skład

Aqua, Cetyl Alcohol(Emulgator, zmiękcza i wygładza) Glycerin(Gliceryna) Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20 (Skład kosmetyków) Quaternium-87, Cetrimonium Chloride, Argania Spinosa Kernel Oil (Olej Arganowy) Macadamia Integrifolia Seed Oil (Olej makadamia) Cocos Nucifera Oil (Olej kokosowy) Betaine(Betaina) Acetylated Lanolin(Acetylowana Lanolina) Lawsonia Inermis Leaf Extract (estrakt z henny)Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin(Konserwant) Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Triethanolamine(regulator pH) Hexyl Salicylate (składnik nadający zapach)

 Komentarz

+ 3 oleje
+nawilżająca betaina, wygładzająca lanolina (odsyłam do Składników na moim blogu) obie substancje i działaniu antystatycznym
ekstrakt z henny

- Phenoxyethanol , Sodium benzoate, Methylisothiazolinone, Potassium sorbate- konserwanty dopuszczone  w kosmetykach w ograniczonym stężeniu, takie zastrzeżenie ozwala nam podejrzewac że nie są to przyjazne substancje (odsyłam do składników na moim blogu)

Stosowanie

Aplikujemy na  umyte włosy  na  15 -20 min pod czepek czy ręcznik.

Skład jest nieco chemiczny bo sporo konserwantów mamy tutaj. Związki te nie szkodzą i drogeryjne maski i odżywki je z reguły zawierają. Akurat ta ma i ich sporo. Nie wiem czy zdecydowałabym sie na zakup pełnowymiarowego produktu.

Moja ocena

Olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy

Olejek łopianowy to dość przyzwoity produkt.  Nie  miałam większego problemu z jego spłukaniem. Nie obciążył włosów. Włoski wyglądały lepiej.  Skład jest przyjemnie naturalny (oprócz BHT)

Pamiętajmy jednak że nie jest to olej z korzenia łopianu. Tutaj mamy głównie olej słonecznikowy, olej kukurydziany (tanie półprodukty) i ekstrakty roślinne (łopian na końcu składu i skrzyp polny). Moim zdaniem na ograniczenie wypadania włosów może zadziałać średnio. ja zużyję ale będę skłaniać się w kierunku olejów lepszych jakościowo. 

Kusi mnie olej z korzenia łopianu z ziołami firm Nami:) 

Maska Biovax

Maska redukuje puszenie włosów,  zmniejsza skłonność do ich elektryzowania, odczuwalnie nawilża włosy. Nie przeciąża mimo  że była nałożona po olejku, ładnie  pachnie (chociaż zapach nie jest specjalnie trwały). Dobrze podkreśla skręt i ułatwia rozczesywanie.  W moim odczuciu działa lepiej jak balsam Green Pharmacy Argan i Granat (recenzja).  

Maskę polecam. Kupię jak trafię w promocji i wykończę odżywkę Argan i Granat Green Pharmacy. :) Fajnie by było jakby trafiła się oferta w saszetkach.

Natomiast o Biovaxie  i maseczce intensywnie regenerującej do włosów słabych ze skłonnością do wypadania napiszę niebawem. :)

 
 Spotkałyście się z olejkami Green Pharmacy?

Zalóże się  że maski Biovax znacie doskonale:)
 




3 komentarze on "Olejek łopianowy ze skrzypem polnym w duecie z maską Biovax - naturalne oleje. "
  1. Green Pharmacy, aktualnie używam szamponu argan i granat, a już zamówiony jest dodatkowo eliksir do włosów łamliwych i zniszczonych, ciekawa jestem jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak mi się spodobały te kosmetyki, że jeśli i eliksir będzie w porządku to się rzucę na wszystkie produkty Green Pharmacy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...