Linki sponsorowane

Green pharmacy - szampon i balsam do włosów suchych, olej arganowy i granat - moje recenzja.

niedziela, 11 maja 2014

Z marką Green Pharmacy spotkałam się po raz pierwszy w drogerii Natura. Rzucił mi się w oczy prosty skład szamponów, zróżnicowany wybór linii pielęgnacyjnych, atrakcyjna cena. Jednak do zakupu przekonał mnie dopiero okropny stan moich włosów w związku z czym podjęłam zdecydowane kroki w kierunku ich regeneracji. O moim planie regeneracji możecie poczytać tutaj. 


Na początek kilka słów o Green Pharmacy. Marka jak się okazuje jest  doceniana przez miliony kobiet w całej Europie. Właścicielem marki jest Elfa Pharm Polska, która jest częścią holdingu (zgrupowania firm) produkującego w 4 krajach Europejskich. Co decyduje o tak dużej popularności produktów pielęgnacyjnych produkowanych przez firmę?

Dobry roślinny skład i niska cena.

Tutaj odsyłam na stronę Elfa Pharm, gdzie można poczytać na temat filozofii firmy, otrzymanych nagrodach, wyróżnieniach, działaniach proekologicznych

www.elfa-pharm.pl 

 oraz link do sklepu, gdzie znajdziemy pełną ofertę Green Pharmacy (strona jest świetnie zrobiona a wśród produktów znajdziemy też kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, stóp i dłoni)
www.greenpharmacy.pl 

Czy można chcieć więcej?

 Dzisiaj zrecenzuję szampon i balsam do włosów Green Pharmacy przeznaczony do włosów suchych z olejem arganowym i granatem.

Pierwotnie miałam ochotę na produkty z pokrzywą (jako uzupełnienie jej picia) ale nie znalazłam w mojej drogerii. 

Składniki aktywne (obok składników odnośnik do listy na moim blogu, znajdziecie tam szerszy opis ich właściwości)
 Zawartość granatu w kosmetykach pielęgnacyjnych zmniejsza wypłukiwanie koloru w przypadku włosów farbowanych a w szczególności kiedy farbujemy włosy na kolory miedziane, czerwone, wiśniowe itp. Znamy dobrze ten ból kiedy włoski szybko po farbowaniu tracą swój intensywny kolor prawda?
Założę się również że większość z Was zna lub słyszała o świetnej masce marki Alterra do włosów suchych z zniszczonych z granatem i aloesem Opinie o masce Alterra Granat i Aloes Wizaż .pl
 

Skład szamponu i balsamu nie jest oczywiście w 100% naturalny, mamy tutaj konserwanty. Są również silikony ale rozpuszczalne w wodzie. 
 Dla mnie najistotniejsze jest to  że składniki aktywne są wysoko w składzie a nie gdzieś na szarym końcu. Nie mamy też w składzie parabenów.

Szampon

Zalety
  • pięknie pachnie,kojarzy mi się trochę z ze starym dobrym szamponem familijnym
  • radzi sobie ze zmyciem oleju sezamowego, włosy po myciu nie są przyklapnięte
  • nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula
  • jest taniutki, ok 7-8 zł za 350ml
Minusy
  • troszkę kiepsko z wydajnością szczególnie kiedy zmywam olej ale nie oszukujmy się, olej niełatwo jest zmyć, może tutaj się czepiam



Moja ocena


Polecam i na pewno zostanę przy nim dłużej. Przyjemny szampon i miły początek mojej przygody z Green Pharmacy.


Balsam

Zalety
  • równie piękny zapach
  • nie obciąża włosów, nie powoduje ich szybszego przetłuszczenia
  • ładnie nabłyszcza włosy, ułatwia  ich rozczesywanie
  • tani 300 ml 6-7 zł
  • moim zdaniem jest wydajny
Minusy
  • uważam, że  troszkę za mało nawilża i za to odejmuję gwiazdkę, maska z Alterry o której wspominałam wyżej nawilżała lepiej, mam w lodówce glicerynę kosmetyczną i spróbuję krople- dwie dodać następnym  razem do odżywki



Moja ocena

Polecam ale będę szukać odżywki skuteczniej nawilżającej


A może znacie jakieś ciekawe?
Spotkałyście się z produktami Green Pharmacy?



5 komentarzy on "Green pharmacy - szampon i balsam do włosów suchych, olej arganowy i granat - moje recenzja."
  1. Ja ciągle kupuje tylko ich szampony. Ale najczęściej wybieram ten przeciwłupieżowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę firmę, obecnie stosuję ich olejek łopianowy z czerwoną papryką. W planach mam też zakup odżywki. :P
    Za to narzeczony jest bardzo zadowolony z szamponu przeciwłupieżowego z cynkiem i dziegciem brzozowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nigdy ich nie próbowałam, chociaż używa ich moja mama i bardzo sobie chwali
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten szampon, który opisujesz i u mnie kompletnie się nie sprawdził w takim sensie, że nie ma z niego prawie wcale piany. Nic o tym nie piszesz, więc nie wiem czy miałam może po prostu taki felerny egzemplarz...

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm..szampon pieni się dość dobrze i nie wpływa to na jego działanie, ziołowe zawsze nieco gorzej się pienią ;)...ale nie powinno to wpływać na skuteczność mycia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...