Linki sponsorowane

Płyn Atrederm, efekty stosowania, aktualizacja.

środa, 19 marca 2014

Pisałam dość szeroko o retinoidach, ich  działaniu i wychwalanej na blogach kuracji płynem Atrederm.  Czas ma malutkie podsumowanie...


 Płyn stosuję od ok 5 miesięcy. Zostało odrobinę w buteleczce. Nie stosuję płynu bardzo regularnie bo nie chcę za bardzo przesuszyć skóry. Wystarczy 2 razy na tydzień ażeby skóra się złuszczyła. Staram się to robić na początku tygodnia tak żeby na weekend nie 'straszyć' nieestetycznie łuszczącymi się skórkami. Płyn mimo upływu czasu nie stracił swojej mocy ale buteleczkę przechowuję w pudełku. Płyn stosuję tylko na noc. 

Z efektów jestem bardzo zadowolona. 

Na twarzy nie wyskakują żadne niespodzianki. Pory się zmniejszyły. Mam wrażenie, że lekkie zmarszczki mimiczne są mniej widoczne. Płyn w żaden sposób mnie nie uczulił. Słońce w żaden sposób mi nie zaszkodziło. Skóra nie jest wysuszona. Płynu nie stosuje na powieki bo za bardzo podrażnia. Stosuje natomiast pod oczy ale maksymalnie 2 razy w tygodniu.

Mała uwaga - nie warto stosować płynu kiedy planujemy jakieś większe wyjście bo makijaż w połączeniu z łuszczącą się skórą to mały dramat. Skóra łuszczy się do tygodnia po ostatnim stosowaniu płynu. Atrederm działa z opóźnieniem. Trzeba to mieć na uwadze.

Aktualnie stosuję tylko i wyłącznie Atre, krem z filtrem i serum z witaminą C. 


 Na zdjęciu nie mam ani grama podkładu, skóra jest lekko muśnięta pudrem MAC












 Powoli zbliżają się cieplejsze dni i w okres letni kiedy stosowanie retinoidów nie jest wskazane stąd czeka mnie przerwa ale na pewno wrócę do płynu Atrederm :)


Ciekawi mnie czy macie swoje doświadczenia z retinoidami?


9 komentarzy on "Płyn Atrederm, efekty stosowania, aktualizacja. "
  1. Jaka sliczna buzia :)
    Ja biore sie za atre po lecie. Trzymam go juz rok w pudelku i troche sie go boje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma się co bać:)..i ostrzegam, można się uzależnić :))...i oczywiście kuracja na jesień..:)

      Usuń
  2. Bardzo promienna, zdrowo wyglądająca skóra. Ostatnio zastanawiam się nad kuracją retinoidami, ponieważ moja twarz i przechodzi kryzys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojej strony polecam chociaż wiem, że są osoby które podchodza sceptycznie chociażby ze względu na obawę przed przesuszeniem skóry. Ja nic takiego nie zauważyłam. Odkąd zastosowałam Atre wiem, że retinoidy będą punktem obowiązkowym w mojej pielęgnacji z przerwą w okresie letnim.

      Usuń
  3. a co jeśli mam cerę naczynkową? mogę stosować atre?
    mam suche policzki i strefę T
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam cerę naczynkową, skórę suchą na policzkach i stosuję Atrederm, podstawa to ostrożne podejście na początku kuracji bo przy za częstym stosowaniu może spowodować podrażnienie i zaczerwienienie twarzy, poza tym płynu lepiej nie stosować latem bo odsłonięta skóra bez warstwy świeżo złuszczonego naskórka jest bardzo wrażliwa na słońce a czas na pełną regenerację naskórka to 28 dni. Zawsze też niezależnie od pory w jakiej stosujemy kurację przed wyjściem z domu aplikujemy kremik.filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buzia ładnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, jakie serum z witaminą C wtedy stosowałaś? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...