Linki sponsorowane

Złuszczanie metodą Christine Schrammek, O zabiegu z użyciem peelingu Green Peel.

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kolejny peeling o którym nie słyszałam ale na który trafiłam przy okazji pisania o innych to Green Peel opracowany przez dr med. Christine Schrammek. Działanie peelingu jest podobne jak Polskiego Peelingu Jadwiga o którym pisałam tutaj i opiera się na masażu specjalną mieszkanką ziołową.

 Po zabiegu skóra jest zaczerwieniona, wyczuwalne jest pieczenie. Przez 3-4 dni skóra łuszczy się widocznie. Pielęgnacja w domu polega w tym czasie na zmywaniu twarzy specjalnym płynem i smarowaniu łagodzącym kremem z serii Green Peel. Piątego dnia konieczne jest przeprowadzenie zabiegu uzupełniającego. Polega on na usunięciu pozostałych resztek naskórka oraz odżywieniu skóry. 


Silnie oczyszczona i szczególnie chłonna łatwo przyjmuje cenne składniki Revitalan Mask i Super Beauty Mask.

Złuszczanie metodą Dr Schrammek zdecydowanie poprawia ogólny stan skóry.  W jego efekcie dochodzi do wzmożonej produkcji kolagenu, a "nowa" skóra wygląda czysto, świeżo i młodo.

Działanie Green Peel nie ogranicza się tylko do naskórka. Sięga także do głębszych warstw skóry dostarczając jej cennych składników odżywczych i trwale poprawiając jej kondycję. Aby uzyskać optymalny efekt powinno się powtórzyć  zabieg jeszcze dwa razy, kolejną wiosną i jesienią.

 

Więcej o peelingu i szkoleniach znajdziemy pod tym adresem



Wysłałam zapytanie ofertowe do firmy. Byłam ciekawa jak wyglądają koszty uzyskania certyfikatu.

 Dla zainteresowanych


"Szkolenia z metody Green Peel obarczone są tylko opłatą licencyjną oraz za certyfikat i wynosi ona 123 zł brutto. Po zakończeniu szkolenia wymagany jest zakup zestawu preparatów, które wystarczają na około 15 zabiegów. Cena takowego zestawu oscyluje w granicy 2000 zł brutto"



Co nieco o doświadczeniach z peelingiem Green Peel znajdziemy na wizażu, odsyłam


 Green peel - moje wrażenia. 


Efekty stosowania...



źródło ontario.kijiji.ca 


Koszt złuszczania w salonie 600-800zł ( 2 wizyty). To dość drogo ale metoda jest skuteczna i dla osoby z dużymi problemami skórnymi będzie warta i takiej ceny .  

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...