Linki sponsorowane

Złuszczanie raz jeszcze, Biopeeling ziołowy Neoderma. .

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Złuszczanie skóry jest według mnie ważnym elementem pielęgnacji anti-aging stąd staram się pisać o tych zabiegach na blogu. Odsyłam do wcześniejszych postów o patencie Jadwigi Użyczyn  oraz peelingu Green Peel.  Co prawda peelingi ziołowe polecane są przede wszystkim osobom z trądzikiem ale uważam że każda forma złuszczania pobudza skórę do regeneracji a to pozwala zachowac nam dłużej młody wygląd.

Kolejny peeling ziołowy o którym już króciutko napiszę proponuje firma JM COSMETICS. Firma jest autoryzowanym dystrybutorem cypryjskiej marki Neoderma. Miałam okazję zapoznać się z profesjonalną ofertą firmy dla salonów kosmetycznych podczas targów Salon Wiosna.




O samym peelingu możemy  poczytać tutaj

www.neoderma.pl/Bio-peeling

Mieszanka ziołowa, która jest używana do zabiegu to  fitoplankton z dodatkiem mięty pieprzowej, nagietka, melissy i innych ziół. 


W osobnym poście zrobię podsumowanie  składników które są wykorzystywane do peelingów ziołowych.  Zestaw uzupełniają liposomowe produkty na bazie żeli i mikroemulsji z dodatkiem witamin A, C i E. Warto dodać, że witaminy C i E działają jako silny przeciwutleniacz, blokują rakotwórcze i postarzające działanie wolnych rodników.

 Schemat zabiegu podobny do wszystkich innych peelingów ziołowych i przebiega podobnie jak peeling firmy Jadwiga o którym pisałam szczegółowo tutaj.  Klientka otrzymuje po zabiegu zestaw do pielęgnacji domowej, nie stosuje żadnych innych kosmetyków i czeka cierpliwie aż skóra się złuszczy. 

Koszt zabiegu w salonie 250 - 400 zł


Ciekawi mnie czy któraś z Was miała robiony tego typu peeling i jak go oceniacie?

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...