Linki sponsorowane

Wielkie powroty - listopadowe Ustronie Morskie.

wtorek, 16 grudnia 2014
Nowa praca pochłonęła mnie całkowicie i zmusiła do zrobienia przerwy w pisaniu bloga. Cóż. Musiałam zmienić pracę.  Przygoda z przedstawicielstwem trwała krótko ale niczego nie żałuję bo nareszcie mam czas na robienie tego co lubię. Dziś troszeczkę prywatnego życia i mała fotorelacja z weekendowego pobytu w Ustroniu Morskim.

 Listopad co prawda jest  mało atrakcyjnym  miesiącem jeśli chodzi o wycieczki nad morze. Knajpki z rybkami pozamykane. I o gofra z bitą śmietaną trudno.    Nam jednak chodziło o to żeby zwyczajnie wypocząć, oderwać się od codzienności.   W ten sposób  ja i mój Marcin wpadliśmy na grouponową super ofertę apartamentów z widokiem na morze.

 Wyobraźcie sobie taki obrazek... Budzicie się. Obok Wasza kochana połóweczka ( i nie mam na myśli flachy wysokoprocentowej ;), otwieracie zaspane oczyska a tutaj widok na morze. Naprawdę coś niesamowitego! Takie przyjemności znajdziecie w miejscu Boulevard Ustronie Morskie. Kompleks apartamentów na klifie to  świeża oferta Ustronia. Zdaje się, że ruszyła dopiero w tym roku. Ceny w sezonie dość zaporowe ale poza sezonem mogliśmy nieco zaszaleć i zaryzykować bo czasami  piękne fotki z groupona mają się nijak do obrazów na żywo. W tym przypadku wszystko było tak jak być powinno. A rybka znalazła się na miejscu w hotelowej restauracji Octopus.

Zajrzyjcie z resztą na facebookową stronę Boulevardu, zdjęcia i recenzje mówią same za siebie :))

Boulevard-Ustronie-Morskie







Z czystym sumieniem polecam to miejsce! Można cudownie spędzić czas, totalnie się zresetować  a nawet zaręczyć :)))

A Wy lubicie wyskoczyć nad morz poza sezonem? 

2 komentarze on "Wielkie powroty - listopadowe Ustronie Morskie."

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...