Linki sponsorowane

Przepis na serum dla skóry po 30 roku zycia - olej jojoba + witaminy

wtorek, 8 lipca 2014
Bardzo prosty i skuteczny przepis na serum z witaminami i olejem jojoba. Serum jest w zasadzie udoskonaloną wersją innego o którym pisałam już dość dawno. Moje ulubione serum z witaminą C stosuję już od 3 lat i doskonale sprawdza się na mojej skórze. Pomyślałam jednak, że olej jojoba i dodatek innych witamin to świetny pomysł na nową formułę tymbardziej że olej bardzo polubiła moja skóra

Klasyczne serum z witaminą C na bazie kropli Juwit to naprawdę bardzo  dobry i tani kosmetyk dla cery naczynkowej. Serum odkryłam dzięki wpisowi na stronie BU (Biochemia Urody), dla przypomnienia podsyłam link z przepisem


Co mogę napisać o serum z witaminą C i jego działaniu na moją skórę?

-- serum wzmacnia skórę, ewentualne rozszerzone naczynka na twarzy są mniej widoczne 
-- ujednolica kolor skóry i nieco rozjaśnia, skóra staje się bardziej promienna
-- delikatnie wygładza zmarszczki mimiczne pod oczami

Serum z wersji z olejem jojoba jest jeszcze lepsze ! :)

Zasadnicza różnica jest taka, że serum z dodatkiem  witaminy A,  E i jojoba cudownie wygładza i napina skórę i działa lepiej na zmarszczki mimiczne.

Co potrzebujemy do sporządzenia serum?

-- olej jojoba Etja - jako baza, źródło witamin, dobrze wchłaniany przez skórę (20zł za 50mll
-- witamina A +E - substancja aktywna, ja mam witaminę w dawce która przepisywana jest na receptę tj. 12000 A + 70 E, słabszą dawkę dostaniecie bez recepty (cena ok 4-5zł)
-- woda destylowana - dla rozcieńczenia serum
-- witamina C w kroplach (substancja aktywna) - mogą być krople Juwit (12zł za 40ml) lub Cebion (17zł/30ml)
-- gliceryna -  płyn 86% dostaniemy bez problemu w aptece, nośnik i substancja wiążąca (1,60zł)
-- ciemna buteleczka z zakraplaczem 

Ja przyrządzam serum w  3ml buteleczce i taka porcja spokojnie starczy mi na 2 tygodnie codziennej aplikacji. Buteleczkę trzymam w lodówce ze względu na szkodliwy wpływa światła na witaminy.  Ponadto nie zapycha porów skórnych w związku z czym mogę je spokojnie stosować na strefę T.

Proporcje 
-- 1,5 ml oleju jojoba 
-- 0,5 ml witaminy C
-- kapsułka witaminy A+E
-- ok 1ml wody destylowanej
-- 2 krople gliceryny

Całość mieszam i robię to za każdym razem przez aplikacją na skórę. Buteleczkę przechowuję w lodówce.  



 I na koniec zupełnie aktualna foteczka blisko 32letniej rudej baby która z uwielbieniem stosuje takie właśnie domowe specyfiki :)




Jak Wam się podoba przepis ?:)



pozdrawiam!




2. Klikamy "install", aby zainstalować widget. Wybieramy system, z którego korzystamy (Wordpress, Bloger, Tumblr, inny). - See more at: http://cyfropolis.blogspot.com/2013/09/widget-nrelate-swietna-alternatywa-dla.html#sthash.ykJDySSq.dpuf
1. Zakłady konto na stronie nrelate.com
2. Klikamy "install", aby zainstalować widget. Wybieramy system, z którego korzystamy (Wordpress, Bloger, Tumblr, inny). - See more at: http://cyfropolis.blogspot.com/2013/09/widget-nrelate-swietna-alternatywa-dla.html#sthash.ykJDySSq.dpuf

http://red-head-rules.blogspot.com/2014/06/projekt-30-postow-w-30-dni.html
Projekt 30 postów w 30 dni 
Zajrzyjcie, poczytajcie, dołączcie :)


 












2 komentarze on "Przepis na serum dla skóry po 30 roku zycia - olej jojoba + witaminy"
  1. Masz przepiękny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o serum Basi Kwiatkowskiej słyszałam ale boje się że takie domowe pozapycha mi pory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...