Linki sponsorowane

Aubrey Organics Sparkling Mineral water Mist - mgiełka z aloesem i witaminami - moja recenzja.

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Pisałam co nieco o kosmetykach naturalnych i dziś w nawiązaniu do postu o certyfikatach kilka słów o produktach marki Aubrey Organics.

Aubrey to amerykański  producent i lider branży kosmetyki naturalnej. Produkty zawierają najczystsze składniki naturalne i ekologiczne z uczciwych źródeł handlu. Przetwarzane są w ręcznie robionych, naturalnych urządzeniach. Oferta Aubrey jest bardzo szeroka: 
od pielęgnacji twarzy, ciała i włosów poprzez pielęgnację dzieci i niemowląt po pielęgnację mężczyzn.



Mnie interesuje głównie twarz i włosy pod kątem regeneracji i nawilżenia.  Nie miałam wcześniej kontaktu z produktami Aubrey. Otrzymałam jednak dzięki życzliwości sklepu



kilka produktów i postanowiłam napisać o nich co nieco. bo naprawdę warto :)

Kosmetyk o którym napiszę jest dość uniwersalny i przyda się szczególnie w okresie letnim. idealnie sprawdzi się przy cerze suchej. A mowa o mgiełce z woda mineralną, aloesem i kompleksem witamin. 

Nie wiem czy pamiętacie taką firmę jak Forever Living Products i ich aloesowe produkty do pielęgnacji ?
Zresztą produkty i firma istnieje do dziś. A zapadł mi w pamięć charakterystyczny aromat i działanie aloesu w tamtych produktach. Mgiełka Aubrey opiera się  tym samym zapachu aloesu ale to tylko zmysłowy piękny początek .


Spójrzcie na skład mgiełki mineralnej Aubrey

Woda mineralna * Organiczny aloes * Ekstrakt z kasztanowca * Inositol * Witamina F - Witamina B5 * Ekstrakty z kopru * Chmielu * Melisy * Jemioły * Rumianku i krwawnika pospolitego * Biotyna *  Konserwant Aubrey (witamina A, C i E, ekstrakt  z nasion grejfruta)*



Komentarz

Skład  mgiełki jest rewelacyjny! 
  • Aloes fantastycznie nawilża!
  • Ekstrakt z kasztanowca nadaje się idealnie do cery naczynkowej (takiej jak moja)
  • Inositol - występuje naturalnie w lectynie, zwany też witaminą B8, składnik błon komórkowych, o świetnych właściwościach regeneracyjncyh
  • Witamina F - zawiera cenne kwasy tłuszczowe , nawilża, regeneruje, uspokaja suchą skórę
  • Witamina B5 - regeneruje, odżywia
  • Ekstrakt z kopru (fenkuł pospolity, foeniculum vulgare) o właściwościach łagodzących, często występuje w połączeniu z ekstraktami z chmielu, melisy, jemioły, rumianku i krwawnika, wszystkie działaja łagodzaco na wrażliwa skórę
  • Biotyna - znana jako witama H, z grupy witaminy B, wpływa na metabolizm komórki, często używana  wproduktach do pielegnacji włosów, niedobór w skórze prowadzi m.in do przesuszenia
  • Konserwant Aubrey - ekstrakt  z nasion grejfruta plus antyoksydanty, jak zapewnia producent zapewnia trwalość składników na ok 1 rok 
Na stronie Aubrey znajdziemy słownik z opisem działania poszczególnych składników.
Dla zainteresowanych podaję link. dictionary.aubreyorganicsuk.co.uk 

Znaki / certyfikaty na produkcie

W odniesieniu do postu Kosmetyki naturalne - certyfikaty mgiełka Aubrey :
  • nie była testowana na zwierzętach
  • jest produktem wegańskim - skład oparty jest wyłacznie na składnikach roślinnych
Nie mamy tutaj żadnych syntetycznych konserwantów, glikolu czy sztucznych barwników.


Działanie

Mgiełkę używam od ok 2 tygodni, posiadam niewielką buteleczkę 59ml ale jest bardzo wydajna. od działania - przyznaję - można się  uzależnić. Mgiełka błyskawicznie się wchłania, zmiękcza i wygładza naskórek. Skóra w dotyku staje się bardzo delikatna, aksamitna i błyskawicznie nawilżona. 

Mgiełka jest naprawdę świetna:)

Wiem, że to produkt bez którego można żyć ale wierzcie mi, że przyłapuje się na tym że głaszczę swoje policzki siedząc w pracy przed monitorem komputera :) - są takie delikatne.

Cena za 118ml - 0k. 40 zł, ale widziałam w promocji za 23zł



Moja ocena  mgiełki mineralnej z aloesem i kompleksem witamin.

Polecam z czystym sumieniem:)

Spotkałyście się z kosmetykami marki Aubrey Organics?

                               
3 komentarze on "Aubrey Organics Sparkling Mineral water Mist - mgiełka z aloesem i witaminami - moja recenzja."
  1. oo ja używam różanej mgiełki i również mi przypadła do gustu, równie naturalna ;) jak skończę swoją to chętnie wypróbuję tą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja pamietam bo tylko aloesowych produktów forever używam juz od lat bo jak dla mnie są bezkonkurencyjne zawsze biorę zele,kremy a co drugi miesiąc pije aloes forever dzięki czemu cudownie obniżył mi poziom cukru we krwi pozwolił wyjsć z ciężkiej choroby a ostanio stosuje z powodzeniem galaretke aloesowa http://www.foreveraloes.eu/produkt/galaretka-aloesowa-forever-aloe-vera-gelly

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...