Linki sponsorowane

Bye bye sucha skóro zła ! - krem z mocznikiem PILARIX

wtorek, 26 listopada 2013

Suche stopy to problem wielu kobiet. Ja jestem jedną z nich i nieustannie szukam dobrych produktów do ich pielęgnacji. Przeczytałam dużo dobrego o kremie Pilarix.  

Skład bardzo zachęcający. Cena może mniej. Za tubeczkę 50ml zapłaciłam 27zł. 


Pilarix krem zawiera

- kwas salicylowy 2% - mocznik 20%  - panthenol - alantoinę - masło shea (karite)

Wskazania do stosowania i moje spostrzeżenia:

  •  rogowacenie okołomieszkowe, Keratosis Pilaris, generalnie produkty z mocznikiem zalecane są przy leczeniu KP jak najbardziej ale tutaj mamy za małą pojemność na smarowanie większych obszarów ciała
  • wyprysk w fazie nadmiernego łuszczenia, sprawdzone przy retinoidach, daje radę przy ciut wysuszonej brodzie, czole, okolicach nosa...nie przesadzamy jednak z ilością, za gruba warstwa będzie się rolować na skórze
  •  przewlekła suchość skóry, świetny do stópek
  •  jako środek przyspieszający regenerację skóry między okresami sterydoterapii zewnętrznej
  •  po depilacji mechanicznej, zapobiega wrastaniu włosków, nie wiem jeszcze ale podobno sprawdza sie świetnie:)
Dlaczego polecam?
  • Dobry skład  Aqua, Urea (Mocznik 20%), Ethylhexyl, Stearate, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Dicapryl Cerbonate, Ceteareth 25, Butyyrospermum Parkii, Salicylic Acid, Panthenol, Ethylparaben, Allantoin, Magnesium Sulfate.
  •   Polski producent - LEFROSCH Sp. z o.o. jest polską firmą pochodzącą z Poznania, także zakupem wspieramy rodzimą firmę.
www.lefrosch.com


  •  Działanie - bardzo bardzo satysfakcjonujące, super nawilżanie 
  •  Szybkie wchłanianie i neutralny zapaszek (przynajmniej dla mnie)
Minusy
  •  Stosunek cena/wydajność.  tubka za 27 zł przy stosowaniu na stopy, łokcie, wrastające włoski w okolicy bikini wystarczy na 2 tygodnie.

Moja ocena kremu Pilarix 4/5
 


Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...