Linki sponsorowane

Pielęgnacja skóry naczyniowej - AZELOGLICYNA - seria L'azel Active.

poniedziałek, 15 lipca 2013
Napiszę co nieco o tej serii bo udało mi się zdobyć informacje odnośnie składu kosmetyków należacych do tej Linii  i dostałam tez paczuszkę z próbeczkami.  

Warto było napisać maila do firmy Mozopharm  bo producent bardzo profesjonalnie podszedł do mojego zapytania odnośnie oferty oraz INCI .

Otrzymałam próbki, które wystaczyły ażeby wykonać 4 pełne zabiegi na twarz oraz szczegółową informację jak wykonać zabieg. 





Linia co prawda przeznaczona jest do cery trądzikowej ale ja wypróbowałam kosmetyki pod kątem działania na naczynka przede wszystkim. 

A na początek kilka słów o składzie...

Krem przeciwtrądzikowy:
Aqua, Ethylhexyl Stearate Emolient Brassica Campestris (Rapeseed) Seed Oil,olej rzepakowy Lactobionic Acid,Kwas laktobionowy Triethanoloamine, Cetearyl Alkohol, Glyceryl Stearate,Emolient Arachidyl Alcohol/Behenyl Alcohol/Arachidyl Glucoside, Cetearyl Alcohol/Dicetyl Phosphate/Ceteth-10 Phosphate, Carbomer, Polyacrylate 13/Polyisobutene/ Polysorbate 20, Propylparaben, Methylparaben Konserwanty, Xanthan Gum, PEG-8/Tocopherol/Ascorbyl Palmitate/Ascorbic Acid/Citric Acid.


Komentarz - w kremiku mamy kwas laktobionowy wysoko w składzie + regulator pH, trochę konserwantów, emolientów i co ciekawe olej rzepakowy o bardzo dobrych właściwościach odżywczych. O właściwościach kwasu laktobionowego nie będę pisać bo pisałam wcześniej. Jest to w każdym razie hydroksykwas odpowiedni dla skóry naczyniowej i  trądzikowej


Żel do mycia twarzy:
Aqua, Coco-Glucoside łagodny, biodegradowalny emulgator, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin - Glicerynka Hammamelis Virginiana Extract,- ekstrakt z oczaru wirginijskiego Propylene Glycol, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Triethanolamine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Niacinamide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Disodium EDTA

Tutaj mamy  substancje nawilżające czyli betainę i sok z aloesu, ekstrakt z oczaru wirginijskiego o działaniu uszczelniającym naczynka oraz przeciwbakteryjnym. 

Płyn do pielęgnacji skóry:

Aqua ,  Potassium Azeloyl Diglycinate, Azeloglicyna Niacinamide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin 


Prosty skład płynu do pielęgnacji i tutaj nasza Azeloglicyna  w postaci Potassium Azeloyl Diglycinate


Skład kosmetyków jest interesujący, w każdym mamy składniki aktywne o ciekawym działaniu pod kątem skóry trądzikowej ale również wrażliwej i naczynkowej.

I teraz o samym działaniu. 

Co prawda zdaję sobie sprawę z tego, ze 4 zabiegi to mało ażeby w pełni ocenić efektywność tymbardziej, ze kosmetyki dedykowane są skórom trądzikowym.  Ja znalazłam ochotniczkę z dość dużymi zmianami naczyniowymi i tendencją do rumienia i  pod tym kątem oceniłam kosmetyki. Jednak jak wiemy rumień i zmiany naczyniowe to często wstęp do trądziku różowatego stąd ważna jest profilaktyka.

Zabieg generalnie składa się z 3 etapów i na pewno w warunkach profesjonalnych będzie skuteczniejszy (wykorzystanie ultradżwięków). Ja wykonałam zabieg w wersji uproszczonej bez oczyszczania mechanicznego bo nie było takiej potrzeby.

Kolejne etapy


1. Zmycie twarzy żelem do mycia twarzy

2.Stonizowanie płynem do pielęgnacji skóry i rozprowadzenie płynu za pomocą pędzla.

3. Po wchłonięciu płynu nałożyłam grubszą warstwę kremu i po kilku minutach wmasowałam jego nadmiar. 

Zabieg powtórzyłam po 2 dniach. Kolejne dwa w takim samym odstępie czasowym.


Efekty

Zdjęcia są mojego autorstwa, proszę zapytać o zgodę
na udostępnienie.

 





















Może efekt na zdjęciu nie jest ewidentnie widoczny ale skóra na pewno stała się bardziej promienna, naczynka uspokojone a pory zmniejszone już po tych 4 zabiegach.  Zmniejszyło się wydzielanie sebum w strefie T.   Zmiany już istniejące oczywiście nie zniknęły bo tego żaden kosmetyk nie spowoduje ale wygląd skóry poprawił się. 

Same kosmetyki są w zasadzie bezwonne, nie podrażniają, wchłaniają się szybko. 

Wierzę że azeloglicyna i kwasy PHA to przyszłościowe składniki w walce nie tylko z trądzikiem ale też w pielęgnacji cer naczyniowych. I myślę, że warto popytać w salonach kosmetycznych o zabiegi z ich wykorzystaniem względnie rozszerzyć własną działalność o produkty przeznaczone ściśle dla wrażliwych cer.


1 komentarz on "Pielęgnacja skóry naczyniowej - AZELOGLICYNA - seria L'azel Active."
  1. Olej rzepakowy ma dużo witaminy E, przez co korzystnie wpływa na skórę - odżywia i regeneruje ją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...