Linki sponsorowane

Z Apteczki Babuni - maseczka jajeczna Joanna - recenzja rudzielca.

środa, 20 sierpnia 2014

Pamiętacie mój ostatni wpis włosowy? Nieco podłamana stanem moich włosów postanowiłam rozstać się z szamponem ziołowym i zaopatrzyć w wersję nawilżającą. Nie mogłam jednak zdecydować się na żaden  szampon i zamiast tego kupiłam odżywkę:) Jak się okazało była to świetna decyzja! :)

Nie znam za dobrze produktów firmy Joanna dlatego zakup maseczki jajecznej był nieco ryzykowną decyzją. Skusiła mnie jednak niska cena i skład maseczki.   Jak już dotarłam do domu -sprawdziłam opinie o niej na moim ulubionym portalu wizaż.pl i tym bardziej się ucieszyłam bo na jej koncie sporo pozytywnych opinii



Co mi się spodobało w maseczce?
  • przeznaczenie  - włosy farbowane i rozjaśniane
  • skład  - i w tym miejscu się zatrzymam, skład jest bardzo interesujący
- Riccinus communis seed oil - olej rycynowy, dobrze Wam znany 

- Triticum vulgare germ extract - ekstrakt  z kiełków pszenicy

- Arnica montana - ekstrakt z arniki górskiej

- Panax ginseng - ekstrakt z korzenia żeń-szenia

- Luteum ovi extract- -ekstrakt  z żółtka o właściwościach odżywczych

- Pollen extract - ekstrakt z pyłku kwiatowego, zawiera cystynę i rutynę. wzmacnia włosy i poprawia mikrokrążenie

 - Urtica Dioica Leaf Extract (ekstrakt z liści pokrzywy) działanie wzmacniające
 
- Cinchona succirubra - (chinowiec soczystoczerwony) Ekstrakt z drzewa chinowego działa wzmacniająco i stymulująco na włosy
- Capsicum frutescens fruit extract - ekstrakt z papryczki chilli - działa stymulująco

  • delikatny zapach
  • cena - ok 7zł za 250 g
  • działanie! -  maseczka cudownie działa na moje włosy. Przede wszystkim je nawilża i sprawia że są miękkie i lśniące. Nie obciąża ich nadmiernie, nie podrażnia skóry głowy. Ułatwia rozczesywanie włosów. Może nie wygładza w jakiś nadzwyczajny sposób ale przy moich kręconych włosach to po prostu mało prawdopodobne.




Nie wiem czy wzmacnia włosy bo stosuję ją od niedawna ale na pewno kupię kolejny słoiczek i za jakiś czas postaram się napisać jak wpłynęła na ich kondycję po tym kątem.

Używacie produktów do pielęgnacji włosów firmy Joanna?
9 komentarzy on "Z Apteczki Babuni - maseczka jajeczna Joanna - recenzja rudzielca. "
  1. Przeznaczenie nie dla moich włosów ale dobrze wiedzieć ze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo dziewczyn ją chwali więc i ja pewnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdzie jej nie widziałam, ale fajnie się zapowiada :)
    Jak zużyje swój zapas masek do włosów, to może po nią sięgnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dla mojego rodzaju włosów,ale wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena spróbuj, będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zuzia z dostępem jest różnie, ja dorwałam w drogerii Sekrety Urody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kreconowlos a - mnie skład bardzo zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jej nigdy wcześniej nie widziałam a poszukuję intensywnie dobrych maseczek do moich włosów myślę że ta by się sprawdziła ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinka spróbuj, spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...