Linki sponsorowane

Słodki migdał, jojoba czy kiełki pszenicy? Naturalne oleje Etja

niedziela, 15 czerwca 2014

Wieczorna szybciutka zapowiedź dla kolejnych postów. Jak widzicie na zdjęciu będzie o olejkach na które przypadkowo wpadłam w zaprzyjaźnionej aptece. Potrzebowałam co nieco dla mojej wymagającej buzi. I jednocześnie mimo obietnic, że kolejnego oleju tak szybko nie zakupię - dla moich włosów. Tak poznałam firmę Etja.


Olej z kiełków pszenicy
Olej jojoba gold
Olej ze słodkich migdałów

3 naturalne oleje i wiele możliwości dla ich zastosowania. W kolejnych postach napiszę o działaniu każdego z nich szczegółowo.

Zapraszam ! :)



2 komentarze on "Słodki migdał, jojoba czy kiełki pszenicy? Naturalne oleje Etja"

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...