Linki sponsorowane

O domowym peelingu kawowym raz jeszcze :)

niedziela, 17 lutego 2013
Pisałam  o peelingu kawowym ale napiszę więcej bo dla mnie domowy peeling kawowy jest odkryciem sezonu! Konsekwentnie zachwalam, polecam koleżankom i rodzince.  No uwielbiam i widzę też, że w ofertach  firm kosmetycznych coraz więcej peelingu kawowego w coraz to smaczniejszych kombinacjach:))




Przepis na peeling na obrazku :) ♥♥♥♥


Jedyny znany mi minus peelingu kawowego to bałagan w łazience :)

Niektórych drażni zapach kawy i potrafię to zrozumieć...chociaż ja uwielbiam :)

Natomiast plusy, cała reszta!

Pięknie wygładzona skóra, dzięki oliwie nie ma potrzeby  dodatkowo jej nawilżać po kąpieli, cudowna w dotyku...

.... nie wiem czy peeling działa na cellulit bo jakiegoś problemu z tym nie mam ....ale żadne sklepowe cudo tak nie działało na moją skórę...


Tymczasem na półkach sklepowych/internetowych:)


Kanu Nature - nie mogę się dokopać do info o producencie
Pojemność 350g/ cena ok.50zł

Skład: Sodium Chloride, Soybean (Glicyne Soya) Oil, Theobroma Cacao Shell Powder, Coffea Arabica, Citrus Aurantum Amara, Parfum, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil

Cafe BORÓWKA - kawiarnia i palarnia kawy z Wrocławia

Pojemność 300g/ cena ok.30zł

Skład: brązowy cukier, olej kokosowy, oliwa z oliwek, kawa, miód, olej sezamowy




Stara Mydlarnia 
Pojemność 250ml/ 23zł 


Norel
Pojemność  500ml

Ach...pewnie jest tego więcej..ale te ceny!!! rety....fajnie bo można gdzieniegdzie dokopać się do składu i tym samym zainspirować ale po co tyle płacić skoro można zrobić samemu ?:)



Na koniec linki do stronek z peelingami..





 ♥♥♥♥

  

5 komentarzy on "O domowym peelingu kawowym raz jeszcze :)"
  1. ja tylko na twarz stosuje, fajnie poprawia koloryt skóry

    OdpowiedzUsuń
  2. można dowolnie ale z buźką radziłabym delikatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę spróbować, bo moja siostra stosuje i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto spróbować :) i Wierz mi, że pokochasz skórę po tym peelingu...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...