Linki sponsorowane

Marion, Termoochrona, Mgiełka chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury

niedziela, 27 stycznia 2013
Napiszę króciutko o mgiełce bo mam serum jedwabne z tej serii które barrrrdzo lubię :)Mgiełka nie jest może kosmetykiem niezbędnym ale za 7zł warto ja mieć pod ręką. Jako doraźny ratunek dla splątanych, zniszczonych włosów nadaje się bardzo dobrze.

Pojemność - 130ml
Butelka solidna, wygodna, atomizer działa bez zarzutu
Zapach -  delikatny, przyjemny, ale nie utrzymuje się we włosach długo.
Cena ok 7zł 




Działanie

- mgiełka delikatnie zmiękcza włosy, ułatwia rozczesywanie ( a mam z tym często problem, mam grube, gęste włosy)
- w odpowiedniej ilości nie przeciąża włosów, nie wysusza, nadaje lekki połysk
- nie wiem jak jest z ochroną przy prostowaniu włosów bo zwyczajnie ich nie prostuję, moim zdaniem to największa zbrodnia przeciwko włosom, no może grzywkę :P, 


Nie będę też się rozpisywać o składzie bo jest dość chemiczny i z tego względu trudno o jakieś właściwości pielęgnacyjne tego produktu niemniej polecam ...


Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...