Linki sponsorowane

Kallos, Argan, Colour Hair Mask (Maska do włosów farbowanych i zniszczonych)

wtorek, 15 stycznia 2013
Maska bananowa Scandic Line dość szybko się zużyła co mnie zmusiło do przetestowania kolejnej. Prawdę napisawszy zakup był spontaniczny i brałam co fryzjerka miała aktualnie na stanie :) Padło na maskę Kallosa.. Lubię Kallosa. Miałam osławioną Latte stąd nieco odważnie zakupiłam litr Maski Argan.





              Kallos Argan


Wrażenia..

Maska ma nieco chemiczny zapach rodem z zakładu fryzjerskiego sprzed kilka ładnych lat. Tak mi się kojarzy. Jednak to  jakoś nie przeszkadza bo zapach szybko sie ulatnia.

Konsystencja gęsta.
Wydajność dobra.




Skład...mmm...maska Argan bez czegokolwiek arganowego?  Rozumiem, że nazwa Argan to taka nazwa z kosmosu, chwyt marketingowy bo maska o dość prostym składzie to miks kilku chemicznych składników i protein mlecznych bez czegokolwiek arganowego mimo, że nazwa nieco sugeruje co innego..  Osz to heca...oj nieładnie nieładnie...a co o masce na stronie Kallosa?

cyt.

"Kallos maska do włosów farbowanych z olejkiem z drzewa arganowego 1000 ml
Chroniąca kolor maska do włosów farbowanych i zniszczonych o zapachu olejka arganowego. Intensywny krem odżywczy, który odżywia i regeneruje włosy farbowane. Bogata w składniki odżywcze maska przywracają włosom witalność, blask i miękkość."
"Natura dla Twoich włosów"
i niżej
"Olejek arganowy uzyskiwany jest z drzewa arganowego, które rośnie w Maroku. Olejek z drzewa arganowego odżywia i nawilża, zawiera witaminę E, karoten."
I co z tego ? Skoro go nie ma według składu? Tzn jest! Jako Parfume! Zapach !To ciekawe!
I wprowadza nieco w błąd trzeba przyznać. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Hydrogebated Polysorbutene, Parfume, Panthenol, Dimethicon, Hydrolized Milk Protein, Cyclopentasiloxan(1) Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Działanie maski jest w porządku i nic dziwnego. mamy tutaj emolienty, nawilżacze ale czy oprócz tego maska jakoś pielęgnuje? Myślę , że można ją traktować raczej doraźnie a nazwa Argan to ewidentna ściema. Ponadto mamy tutaj paskudny silikon (1)

Dlatego też więcej jej nie kupię :(. 


Dodatkowo z nowości Kallosa mamy też waniliową i jaśminową maskę do włosów. Nie znalazłam składu waniliowej ale Jaśminowa ma dokładnie taki sam jak Argan . 

Cóż z czystej ciekawości napisze mail do Kallosa i się zapytam :P gdzie się podział olejek arganowy!!? :D


Mała aktualizacja

Wysłałam 2 maile do firmy Kallos z pytaniem odnośnie maski i nie dostałam żadnej odpowiedzi.  
2 komentarze on "Kallos, Argan, Colour Hair Mask (Maska do włosów farbowanych i zniszczonych)"
  1. Heh, też się nad tym zastanawiam... Nie wiedziałam, że zapach olejku arganowego odżywi i nawilży włosy... Ale może ja nie jestem z tej epoki ;) Maska jest dość przeciętna :/ Na szczęście mam małe opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię odlewki rodzince :P..a do Kallosa mam uraz i tyle...tyle jest masek na rynku, że można wybierać do woli, ale przed zakupem zwracam już bardziej uwagę na skład :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...