Linki sponsorowane

EcoTools Zestaw 5 pędzli do makijażu nr 1206

wtorek, 30 października 2012
Pędzle trafiły do mnie jako nagroda z wygranej na portalu Rossnet. Nie wierzyłam co prawda , że można tam coś wygrać ale akurat w przypadku tego konkursu warunkiem przystąpienia był zakup pędzla więc i chętnych było niecałe 500 osób zamiast kilku tysięcy ;-P i udało się, ale wracając do tematu. W zestawie nr 1206 znajduje się 5  pędzli wykonanych z ekologicznych surowców: włosie z syntetycznego taklonu, bambusowe rączki i aluminium.

Cena za zestaw w zależności od sklepu to ok 50-70 zł +przesyłka. Biorąc pod uwagę, że pędzle osobno kosztują ok 15 zł/ sztukę cena zestawu wydaje się atrakcyjna.


Pędzle umieszczone w estetycznym, poręcznym  etui z kosmetyczką.



Największy pędzel do różu jest delikatny, mięciutki, doskonały do aplikacji różu ale moim zdaniem nadaje się również do brązera. Nie mam do niego najmniejszych zastrzeżeń. ładnie rozciera, nie gubi włosia, poręczny, mieści się w standardowej kosmetyczce. 

Pędzel do cieni w porównaniu do pędzla 1203, o którym pisałam wcześniej ma nieco dłuższą rączkę i jest bardziej wąski i sztywny. Nie nadaje się do rozcierania, może jedynie do samej aplikacji cienia. 




Skośny pędzel do kresek spełnia swoją rolę. Przy odrobinie wprawy można nim wykonać precyzyjną kreskę. Czy jest poręczny? cóż..jak kto lubi...mnie pasuje.

Pędzel do korektora - przydatny ale..  czy lubimy nakładać korektor pędzlem? Czasami zwyczajnie łatwiej wklepać palcami. Pędzel może za bardzo rozmazać kosmetyk. Wobec czego aplikuję korektor palcem lekko wklepując..czekam chwilę i lekko rozcieram pędzlem granicę tak żeby nie rzucał się w oczy.

Szczoteczka do brwi i rzęs. Na pewno warto a nawet trzeba mieć w zestawie do makijażu. Przyjemna nieco miękka ale na tyle sztywna że ładnie uczesze brwi.  Szczoteczka bardzo mi pasuje. Korzystam codziennie. 

Tytułem podsumowania. To mój kolejny kontakt z marką Ecotools i moim zdaniem pędzle tej firmy są bardzo dobre.   Zestaw 1206 może nie jest w całości rewelacyjny ale na pewno pędzel do różu oraz ten do kresek stały się moimi ulubionymi. Przynajmniej na dzień dzisiejszy. 

Moja ocena 4/5







5 komentarzy on "EcoTools Zestaw 5 pędzli do makijażu nr 1206 "
  1. Właśnie musze kupić sobie jakieś pędzle, mam tylko takie które były dołączane do kosmetyków ;p
    Muszę zainteresowac się tą firmą, wcześniej słyszałam tylko o niej, nie używałam nic, więc Twoja recenzja przyda się przy wyborze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ecotools z czystym sumieniem, z tego zestawu w szczególności pędzel do pudru, jest świetny!!poza tym pędzelki można obejrzeć w Rossmanie, są porządnie wykonane i delikatne dla skóry :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety, te pędzle są fantastyczne - poluję na nie już od dawna, ale zawsze są jakieś inne wydatki i rezygnuję... Myślisz, że nadawałaby się do kosmetyków mineralnych? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej,włosie pędzli jest delikatne, nałożysz tyle ile będziesz chciała co da naturalny, lekki efekt i świetnie sprawdzi się przy pudrze mineralnym chociażby, a odnośnie pędzli, to inwestycja na długi czas także warto zainwestować...;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pędzel do pudru i jestem zachwycona :) W ogóle się nie niszczy, nawet przy długim stosowaniu i częstym myciu jest dalej jak nowy :) I do tego taki milusi w dotyku! Chyba skuszę się na cały komplet!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...