Linki sponsorowane

Marion Szampon Koloryzujący Miedź 91.

czwartek, 30 sierpnia 2012

Wracam do znudzenia do szamponu i szamponetek firmy Marion ale naprawdę jestem nimi zachwycona.. pisałam o szamponie koloryzującym teraz krótko o szamponetkach....



Uwielbiam za:

  •   kolor przede wszystkim !
  •  wygodna aplikacja, szampon dobrze się pieni
  • zapach - przyjemny niechemiczny
  •  nie maltretuje włosów
  •  cena ok. 2,5 zł za saszetkę, na moje włosy nieco za ramiona zużywam dwie ale to i tak tylko 5zł
  •  trwałość jak na szampon do ok 5 zmyć dobra, wypłukuje się ładnie równomiernie

Cóż może nie pokrywa siwych włosów  a już mam kilka stąd szampon przyda się głównie do odświeżenia koloru.

Jak na razie mój ulubiony :) (na zdjęciach trzecie mycie po  mycie po koloryzacji )






Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...