Linki sponsorowane

Od ciemnego do rudego…

czwartek, 21 czerwca 2012


Ano właśnie. Posiadaczka ciemnej główki nie od razu stanie się rudzielcem. A piszę o tym bo czasami same próbujemy w domach rozjaśniać sobie włosy co często się kończy małym dramatem. Ja jestem naturalnie kasztanowa ale przez głupotę w liceum zaczęłam się farbować na brąz. Zamaarzyłam jednak o powrocie do kolorku który zwyczajnie najbardziej mi pasuje.

 Ażeby z ciemnego brązu stać się rudzielcem musiałam ściągnąć kolor i zdecydowanie nie polecam robić tego w domu. Wybierzmy się najlepiej do zaufanego fryzjera. Koszt ok. 150-200 zł.

Ja posiedziałam w tymże miejscu ok.4, 5 godzin? Ale wyszłam zadowolona. Kolorek z salonu fryzjerskiego Matrix Socolor ciepły odcień miedzi..na fotce kolor świeży (górna fotka) i nieco wypłukany (dolna fotka)



Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...