Linki sponsorowane

Makjiaż francuski - kobieco i naturalnie. Pomysły na czerwoną szminkę dla rudzielca.

czwartek, 21 marca 2019
Luźno upięty kok, zalotny uśmiech a w dłoni świeżutki croissant na tle cudownie urokliwej  uliczki. Czy tak wygląda Paryżanka? Nie byłam we Francji więc może Wy mi podpowiecie?  Francuskie kobiety znane są  ze swojej naturalności i luzu.  Zadbane i kobiece. Nie przesadzają też z makijażem. I biorąc pod uwagę aktualny trend na wyrazisty makijaż oczu jest to dobra alternatywa dla wielbicielek umiaru.

unsplash.com
Dzisiejszy post kieruję do wielbicielek klasyki.  Ponadczasowy makijaż z akcentem na usta. Czerwone - koniecznie! a do tego promienna skóra i delikatnie podkreślone oczy. Et voila!  Makijaż francuski gotowy!

Jego cechy charakterystyczne:

                ♥  intensywny kolor na ustach : głównie czerwień ale również purpura, malina czy fuksja
                  oczy podkreślone czarną kredką lub linerem
                ♥  promienna, jasna skóra na tle której usta wyglądają ekstra :)

Ja pokażę Wam  dwie wersje kolorystyczne. 

Pierwsza to moja ulubiona czerwień i szminka  MAC Russian Red :) Przepiękny matowy kolor w   kremowym wydaniu. Nie wysusza ust i jest bardzo uniwersalna. Teoretycznie ten kolor nie powinien mi pasować. Bo jestem ciepłym typem urody (chociaż mam wątpliwości, może ciepło - neutralnym) a Russian Red zawiera niebieskie (chłodne) podtony.  Pasuje jednak doskonale. I świetnie kontrastuje z jasną karnacją.

Jak dojść do tego którym typem urody jesteście znajdziecie świetnie opisane na stronie:

Jakim typem urody jesteś, chłodnym czy ciepłym?

W moim przypadku Russian Red trochę za szybko znika z ust. A szkoda bo byłaby moim ideałem. Z drugiej jednak strony pomadki bardzo trwałe i super matowe najczęściej mocno wysuszają usta.



Kiedy już wiecie jakim typem urody jesteście łatwiej będzie Wam znaleźć idealny kolor czerwieni. 

Moje propozycje pasujące idealnie rudzielcom: (nie tylko bo 2 pierwsze czerwienie są dosyć uniwersalne)

             ♥  neutralna karnacja -  czerwień MAC Retro Matte Lipstick w kolorze Ruby Woo 
             L'oreal Color Riche British Red - kolor również neutralny
        ♥ ciepła karnacja (żółte i oliwkowe podtony - MAC Matte Lipstick (czerwień z odcieniem pomarańczowym) w kolorze Lady Danger . Muszę koniecznie ten kolor dorwać i przetestować. Bo powinien mi pasować :)


Druga wersja kolorystyczna makijażu francuskiego to nieco inny kolor ust w wydaniu wiosennym. I szminka która zebrała sporo komplementów wśród moich znajomych. ZOEVA Luxe Cream w kolorze Pop Stitch to intensywny róż o kremowym wykończeniu. Myślę, że jeszcze lepiej prezentuje się na blondynkach. I jedynym jej minusem jest po raz kolejny - trwałość. Może muszę pomyśleć o bazie pod szminkę. Znacie ten problem? Zjadanie szminki? Myślę, że intensywnych kolorach jest to bardziej widoczne.


Przepiękne makijaże w stylu francuskim znajdziecie na stronie:

10 przepięknych makijaży z czerwonymi ustami w roli głównej

Jak Wam się podobają moje propozycje? 

 Aktualne trendy w makijażu stawiają na wyraźny makijaż oczu.  I chociaż 2019 rok to powrót nieco bardziej naturalnego wizerunku to w mediach społecznościowych wciąż króluje kolor i rozświetlenie.   
Chcecie poczytać o trendach na wiosnę i lato 2019. Dajcie mi znać.

Pozdrawiam!

Ruda:)


1 komentarz on "Makjiaż francuski - kobieco i naturalnie. Pomysły na czerwoną szminkę dla rudzielca. "
  1. Bardzo ładnie prezentujesz się w tej szmince, do twarzy Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...