Linki sponsorowane

Mum to be ! i brzuszek rudej w obiektywie :)

poniedziałek, 3 września 2018


Halo halo! Obawiam się, że to może być jeden z ostatnich postów przed przerwą na przywitanie  Naszej kochanej, rudej,  mini czuprynki. Czeka mnie gorący okres dosłownie i w przenośni. Kto widział takie lato w UK! Istne szaleństwo! Dla sierpniowych mam mały koszmar. Dupsko się poci, brzuchol żyje swoim życiem a mąż oczekuje regularnej szamki.  Toć mama w domu na macierzyńskim czas ma, a co!

Ale ale. Najpierw zaległości. Brzusio ciążowy chociaż daje popalić już teraz pod koniec, miał swoje pięć minut jakiś czas temu. A że nie przywaliłam szczęśliwie 30 kilo to i chętnie dałam się namówić na sesję brzuszkową. Któregoś dnia pokażę zdjęcia Naszej kruszynce. Myślę, że to kapitalna pamiątka na przyszłość. Sesję machnęliśmy podczas urlopu w Polsce. 









Pani fotograf nie zareklamuję bo mnie podejściem do klienta bardzo rozczarowała. Jednak sesję na pamiątkę bardzo polecam. Zdjęcia możecie wykonać w studio lub w plenerze. Najlepszy czas to okres między 30 - 35 tygodniem ciąży. W tym czasie macie jeszcze dobry humor :) W ostatnich tygodniach obniża się też brzuszek i może być ciut mniej fotogeniczny. 

Za przyjemność fajnej sesji niestety trochę trzeba zapłacić. Warto w związku z tym porównać różne oferty. Przykład? Za sesję brzuszkową w Polsce zapłaciłam niemalże tyle samo co za noworodkową w UK (termin sesji rezerwowałam z wyprzedzeniem). A  obsługa klienta nieporównywalnie lepsza w UK. Wziętej Pani fotograf z Bydgoszczy drugi raz bym nie zaufała. 

Tyle na teraz. Wkrótce więcej tematów związanych z rodzicielstwem i maluszkami. W końcu to aktualnie mój cały świat. Nie zapominam jednak dbać o siebie. Bo szczęśliwa mama to i szczęśliwy maluszek. A ruda czupryna po porodzie wymaga szczególnej troski. Wiecie na pewno jakie spustoszenie sieją hormony w okresie po porodzie. 

A jak u Was Kochani?
Są wśród Was świeżo upieczone mamy? Znajdujecie czas dla siebie?

Pozdrawiam!

Ruda!
Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...