Linki sponsorowane

Bridal look i rrrude wlosy! Propozycja klasycznego makijażu ślubnego.

niedziela, 8 kwietnia 2018
A  w roli głównej NYX Soft Matte Lip Cream w kolorze San Paolo. Ale ale. Od początku. Ruda zaniedbała blog matkę i częściej pojawia się na stronie fejbukowej.  Wybaczcie. Mam nadzieję, że też tam trafiacie. W każdym razie zapraszam! 


Niedługo będę zmuszona (szczęśliwie) zostać w domu z moim lipcowo - sierpniowym, nienarodzonym, a radośnie oczekiwanym  mini rudzioszkiem wobec czego  myślę sobie - znajdę nareszcie czas dla Was!  Myślicie, że jestem naiwna? Ha! Pewnie i tak! Najwyżej zmienię obszar zainteresowania:)

Pisałam Wam o moim małym sukcesie?

Tak tak! Wyszkolono mnie i mam uprawnienia pro! Cudowne doświadczenie zdobyte  w Central School of Make-up w Birmingham.  Super ludzie, świetna atmosfera. Dzięki szkole wiem co robiłam nie tak i co mogę robić lepiej. I dziś dla odczarowania Red Head Rules propozycja klasycznego makijażu ślubnego dla rudych włosów. 

W roli głównej wspomniana matowa szminka z gąbeczką w pięknym, intensywnym  kolorze nieco zgaszonego różu. NYX Soft Matte Lip Cream bardzo polecam! Są świetne! Nie wysuszają, delikatnie pachną, dobrze rozprowadzają się na ustach. Ja w związku z ciążą mam okropnie przesuszone usta i jestem mega wrażliwa na tym punkcie. Inne kolory pomadek podejrzycie na stronie NYX :)


Do tego koniecznie matowy brąz z Inglota oraz  metaliczny cień z serii prismatic shadows także z NYX'a. I wisienka na torcie -  puder rozświetlający Gerard Cosmetics. 




Jak Wam się podoba? Są wśród Was Rudzielce? A może przyszłe mamy? Najlepiej po 30-tce coby mi głupio nie było :P

Zapraszam na moją stronę na FB. 


Pozdrawiam!

Ruda w dwupaku !

Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...