Linki sponsorowane

Zmiany na blogu red.head.rules.blogspot.com

wtorek, 16 września 2014
Uwielbiam wszelkiego rodzaju zmiany i postanowiłam co nieco zmienić na blogu. Padło na nowy szablon.

Dobry szablon  to nie wątpliwie część blogowego sukcesu. Osoby które nas odwiedzają i uznają, że za nic nie mogą się połapać co, gdzie, w którym miejscu  z reguły szybko znikają. A nie o to nam przecież chodzi.  



Szukałam czegoś minimalistycznego i tak trafiłam na stronę   iksandi.com/. Tam znalazłam minimalistyczny szablon ' Galauness'.

Szablon jest w trakcie optymalizacji stąd nie wygląda jeszcze super ekstra ale uważam że jest w nim fajny potencjał :) Mam nadzieję, że szybko się uporam z dostosowaniem jego do moich potrzeb a Wam przypadnie do gustu. 


Wraz z szablonem chciałabym też wprowadzić pewne zmiany, jeśli chodzi o jego stronę merytoryczną. Blog prowadzę od jakiegoś już czasu i wiem co się sprawdza i w czym czuję się dobrze. Dlatego:

1.  Nie będzie postów makijażowych - mam za kiepski sprzęt a praca zawodowa ogranicza mnie pod kątem robienia zdjęć w dobrym świetle
 
2. Nie będę też za bardzo skupiać się na recenzjach bo nie jestem przekonana co do ich przydatności chyba że będą to eko-kosmetyki czy kosmetyki przeznaczone do cer naczynkowych

3. Będzie w dalszym ciągu o włosach i pielęgnacji ze szczególnym uwzględnieniem skóry naczynkowej

4. Skupię się też na takich problemach jak trądzik różowaty i KPRF

W tym celu stworzyłam zakładkę ' czerwienienie się" gdzie znajdziecie kilka stron na których będę umieszczać  odnośniki do postów skupiających się na tych tematach. Wśród stron jedna zatutułowana 'zadaj pytanie' którą w całości dedykuję Wam. Chciałabym żebyście w komentarzach do tej strony zadawali mi pytania na temat Waszych problemów skórnych. Mam na myśli problemy z pielęgnacją skóry naczynkowej, skóry z Rosacea czy KPRF a ja postaram Wam się pomóc odpowiadając w komentarzach na bieżąco czy w przypadku często pojawiających się pytań - odpowiedzi będę umieszczać w poście :)



Pozdrawiam Was serdecznie i zachęcam do śledzenia mojego bloga! :)
Rudzielec. :)



4 komentarze on "Zmiany na blogu red.head.rules.blogspot.com"
  1. rudzielec pozdrawia rudzielca :) uwielbiam minimalistyczne szablony, aż mnie czasem śmieszą blogi na których jest wszystkiego nasrane .

    OdpowiedzUsuń
  2. rude rządzą! :) mnie najbardziej rozbrajają słłitaśne lizaczki zamiast klasycznej strzałki przy operowaniu myszką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...