Linki sponsorowane

Maska kawowa do twarzy - proste DIY na jesienne popołudnia.

poniedziałek, 1 września 2014
Uwielbiam kawę i do znudzenia o tym piszę stąd kolejny wpis z przepisem na domowy kosmetyk z wykorzystaniem zmielonych kawowych ziarenek:)  Wielbicielki peelingu kawowego będą na pewno zadowolone :)




Przepis na maseczkę kawową jest bardzo prosty i co istotne - tani. Produkty potrzebne do jej wykonania znajdziecie w lodówce, względnie szafce kuchennej :)
Maseczka moim zdaniem bardzo dobrze sprawdzi się w okresie jesiennym. Pobudza nieco niedotlenioną skórę twarzy, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę.

Przepis
Domowa maska kawowa

> 2 łyżeczki kawy mielonej
> łyżeczka kakao
> 2 łyżeczki gęstej śmietany (może być też jogurt naturalny Grecki)
> nieco wrzącej wody

Kawę i kakao zalewamy niewielką ilością wrzątku i pozostawiamy do wystudzenia. Mikstura powinna być gęsta.  Następnie mieszamy ze śmietaną i nakładamy na twarz na ok 15 minut. Możemy przed spłukaniem wykonać delikatny masaż twarzy.

Serdecznie polecam Wam ten przepis. Kiedy pierwszy raz miksowałam składniki obawiałam się że będzie spływać z twarzy. Nic podobnego. Dzięki kakao maska ma idealną konsystencję. Pierwotnie chciałam Wam pokazać zdjęcie z maseczką na mojej twarzy ale uznałam że może się ktoś przestraszyć :)

Spróbujcie ! :)

A może znacie ten przepis?



Składniki:
  • 2 łyżki kawy mielonej
  •  łyżka kakao
  • 2 łyżki śmietany
  • wrzątek
Przygotowanie:
Zalać kawę i kakao niewielką ilością wrzątku i pozostawić do ostudzenia. Wymieszać ze śmietaną. Maseczkę trzymać na twarzy ok. 15 minut.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-kawa-inaczej-kosmetyki-z-dodatkiem-kofeiny,nId,1023965#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Maseczka kawowa
Składniki:
  • 2 łyżki kawy mielonej
  •  łyżka kakao
  • 2 łyżki śmietany
  • wrzątek
Przygotowanie:
Zalać kawę i kakao niewielką ilością wrzątku i pozostawić do ostudzenia. Wymieszać ze śmietaną. Maseczkę trzymać na twarzy ok. 15 minut.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-kawa-inaczej-kosmetyki-z-dodatkiem-kofeiny,nId,1023965#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Składniki:
  • 2 łyżki kawy mielonej
  •  łyżka kakao
  • 2 łyżki śmietany
  • wrzątek
Przygotowanie:
Zalać kawę i kakao niewielką ilością wrzątku i pozostawić do ostudzenia. Wymieszać ze śmietaną. Maseczkę trzymać na twarzy ok. 15 minut.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-kawa-inaczej-kosmetyki-z-dodatkiem-kofeiny,nId,1023965#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Składniki:
  • 2 łyżki kawy mielonej
  •  łyżka kakao
  • 2 łyżki śmietany
  • wrzątek
Przygotowanie:
Zalać kawę i kakao niewielką ilością wrzątku i pozostawić do ostudzenia. Wymieszać ze śmietaną. Maseczkę trzymać na twarzy ok. 15 minut.


Czytaj więcej na http://kobieta.interia.pl/uroda/news-kawa-inaczej-kosmetyki-z-dodatkiem-kofeiny,nId,1023965#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
15 komentarzy on "Maska kawowa do twarzy - proste DIY na jesienne popołudnia."
  1. Ja nie znoszę zapachu kawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję ten przepis na maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja znowu nie przepadam za jej zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jestem zbyt leniwa nawet na najprostsze domowe zabiegi ;< Za to kawę też uwielbiam i ostatnio coś z nią przesadzam tak czuję;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peeling kawowy, ale maseczki jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjjj.ten zapach kawy, no nie wszystkim pasuje, myśle jednak że wersja z kakao bez wody ze śmietaną tez by się sprawdziła szczególnie w przypadku cery suchej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam, ale chętnie wykorzystam przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. do naczynkowej cery też się nadaje? :) nie piję kawy w ogóle, generalnie jej zapach jest mi obojętny ale bałabym się że moje naczynka by mnie znienawidziły za to.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Żaklina, ja również mam cerę naczynkową, maseczka nie rozgrzewa i nie podrażnia, przy cerze wrażliwej nie polecam masażu na koniec chociaż ja taki delikatny wykonuję i też nie złego się nie dzieje, maseczka nieco pobudza mikrokrążenie ale nie tyle żeby uszkadzać naczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować !!

    http://simplylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie próbowałam nigdy peelingu kawowego ale i na niego przyjdzie czas!! :)
    ps. masz piękny kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesująca maseczka:) Ja robię czasami peeling kawowy całego ciała, trochę przy tym paplania ale bardzo to lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  14. dla efektu tak gładkiej skóry można się popaplać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach kawy uwielbiam wiec na pewno wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...