Linki sponsorowane

Maska Algi Różowe Jadwiga

wtorek, 5 marca 2013

 Maskę zakupiłam na targach i obiecałam że napiszę co nieco;). To pierwszy produkt firmy Jadwiga z jakim mam do czynienia ale myślę, że nie ostatni. 

Maska alginatowa przeznaczona jest do skóry naczyniowej także idealna dla mnie. 












Na targach udało mi się zdobyć Katalog z zabiegami firmy Jadwiga  gdzie znajdziemy opis działania maski .






Maska ma postać delikatnego proszku zabezpieczonego plastikową nakładką. 

Pojemność 250ml

Cena 35zł

Szybko pod lupę skład:

INCI; Solum Diatomeae (Ditlenek krzemu , krzemionka), Algin, Calcium sulfate (siarczan wapnia), Kaolin (Glinka Kaolinowa), Montmorillonite (Glinka czerwona), Sodium Phosphate, Tetrasodium Pyrophosphate, Sodium Ascorbate, Vaccinum Myrtillus (Borówka)



Trzy pierwsze składniki z reguły są bazowymi  składnikami  algowych masek hydroplastycznych typu peel-off. Duży plus za glinki. Wyciąg z borówki oraz witamina C są dość nisko w składzie. 



 Ale gdzie jest w takim razie Ascophyllum nodosum   ? 


Jak rozumiem jest to Algin czyli sól sodowa kwasu alginowego otrzymywanego z wodorostów morskich i występuję tutaj w formie składnika stabilizującego i okluzyjnego przez co maska ma działanie nawilżające jednak nie mamy tutaj wyciągu z algi. 


Algi są w formie nośnika dla masek alginatowych i o tym trzeba pamiętać.  









 Przygotowanie maski jest proste. Gdzieś czytałam na blogu, że może być kłopotliwe.  Nic podobnego. 

 Generalnie rzecz biorąc ażeby osiągnać optymalny efekt powinnismy postepować wedługo opisu zabiegu proponowanego przez Jadwigę i w tym miejscu ponieważ mam katalog zabiegów firmy Jadwiga podam dokładnie jak w gabinecie kosmetycznym powinien wyglądać zabieg z użyciem kompletnego zestawu kosmetyków Jadwiga.


Cóż ja nie dysponuję innymi maskami Jadwigi stąd zrobiłam demakijaż micelem z Vichy, buzię stonizowałam tonikiem apirynowym i wklepałam lekko w twarz rybkę z Dermogala ale nie za dużo;) 

Następnie  wzięłam  porcelanową miseczkę. Odmierzyłam  40ml czyli 8 łyżeczek proszku alginatowego i wymieszałam  szybciutko ze 100ml wody destylowanej w temp.20*C(tj ok pół szklanki ale mniej jak pół), szklanka ma 250ml.  


Taka porcja spokojnie starczy na twarz i szyję stąd  kolejny raz zrobiłam proporcjonalnie mniejszą ilość.



Na tak przygotowana buzię.  nałożyłam grubę warstwę maski i na ok. 30 min zostawiłam. Po tym czasie maska zaczyna sama odchodzić od buzi

































Efekty...

Buźka pod zdjęciu maski ładnie uspokojona, nawilżona, nieco rozjaśniona, wygładzona, delikatna ) także nie zawiodłam się..na pewno naczynka a mam w zasadzie jedno na policzku i kilka przy nosie są zwężone, uspokojone..efekt nie jest jakiś długotrwały ale przecież żaden kosmetyk czy maska raz pękniętego naczynka nie zlikwiduje....


Co więcej ..? skład jest prosty,  ale nie jakiś nadzwyczajny z drugiej strony. Przygotowanie maski nie sprawia kłopotu. Zakup trafiony i jestem zadowolona.

Profilaktycznie w walce o ładną buzię na pewno warto mieć pod ręką taki produkt. Polecam .

5 komentarzy on "Maska Algi Różowe Jadwiga "
  1. Przekonałaś mnie do tej maseczki. Muszę ją mieć :)
    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 08Ct, the VG cutting technique would ensure crafts concentration.
    Tahiti, the largest island, serves as the group's center of commerce, and not as a pearl growing mecca. With the increasing costs of outside activities, many adults are turning to crafts for something to occupy their minds and otherwise idle hands.

    Here is my weblog: www.penpalspoint.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Simplicity, functionality and durability are the features that identify classic things
    for women. For illustrative purposes, imagine you are faced with an important legal matter,
    and it is up to you to choose the best lawyer, choose
    right and walk away free, choose wrong and you may pay a hefty fine, or worse.
    The bezels are inlaid with genuine 34 cut diamonds while
    subtle detailing works are accented on the heart-shaped Krysterna crystal
    located above the date indicator.

    Feel free to visit my web site ... casio watches

    OdpowiedzUsuń
  4. Therefore parents are advised to purchase only bedding that
    is totally suitable for they bed they choose. You
    can choose to purchase complete infant bedding sets, which include the fitted sheet, quilt and other accessories to enhance the beauty
    of the room. Browse through their listing for the one you are looking for.



    My weblog: loft bed

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoover C2401 cleaner contains somewhat dome-like lid as well as a locking hose that allows you to examine
    the waste that the vacuum assembles in the clean up process.
    And while they are extremely efficient machines that clean large areas in record time, they are also easy
    to operate for that spilled ashtray or other
    debris that needs to be picked up quickly. Takeaway containers may warp or melt, also releasing toxic chemicals into the food.


    my web site ... dyson dc24

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...