Linki sponsorowane

Liebster Blog

czwartek, 15 listopada 2012
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Ja przyznam szczerze , że nie jestem yyy..mega entuzjastką takich zabaw ale raz można ;).  Wyróżnienie dostałam od omitsu ;)




http://suniscomingdown.blogspot.com

Pytania od omitsu


1. Czy masz w domu zwierzaki? Jakie?:)
..cóż , nie mam, ale jak sobie strzelę dom z ogrodem dorobię się Beagle'a 

2.Spódnica,spodnie czy legginsy?
mini najchętniej;)...taak....no Spodnie głównie

3.Jakie buty lubisz?
Wygodne....:)

4.Ukochany kosmetyk do włosów?
Jedwab.... nie trzeba zmywać....włoski fajnie błyszczą ..ulubiony firmy Marion

5.Twój zimowy sposób na jesienną depresję
Książka, YouTube, wypad ze znajomymi....ale depresja to za duże słowo..nie miewam i nie planuję przynajmniej do 50-tki

6.Twój idol (włosy,makijaż,figura)
Goss Wayne Makijaż, w pozostałych przypadkach idola niet..
 
7. Ulubione danie na szybko?
Domowa Tortilla

8.Wieczór w domu czy spacer po plaży?
chyba wolę jednak się ruszać...także plaża

9.Miejsce, które chciałabym odwiedzić to...
Wiele takich miejsc...ale chciałabym zwiedzić Skandynawię

10.Dlaczego założyłam bloga?
Tematyka którą poruszam interesuje mnie i pomyślłam że można się tym dzielić
 
11.Wino, wódka czy piwo?
O rety...wino jak na damę przystało ;)

 Taga przekazuję onlinefeather

onlinefeather

Moje pytania

1. Poranny ptaszek czy leniuszek poduszkowy?

2. Z domu nie wyjdę bez?
3.  Szminka czy błyszczyk?
4. Amatorka słodyczy czy kotletowy skrytożerca?
5. Perfumy...zmieniam czy pozostaje wierna ulubionym?
6.  Muzyka jest dla mnie...?
7.  Samochód czy rower?
8. Co Ciebie skłoniło do założenia bloga?
9. Kolorowe lakiery czy klasyczny francuz?
10. Morze czy góry?
11.  W mojej torebce nie może zabraknąć...?

  


Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...