Linki sponsorowane

Aloha !

środa, 5 września 2012
Hawajskie "Aloha" - pochodzi od prapolinezyjskiego słowa alofa oznaczającego miłość, także uczucie, pokój..i  pozostając w takim hawajskim klimacie  chciałabym napisać co nieco o masażu LOMI LOMI Nui. Dlaczego akurat o tym? Miałam przyjemność..ba..nawet prze-przyjemność doświadczyć kilka dni temu dobrodziejstw tegoż masażu. Sama zapewne na to bym nie wpadła bo zwyczajnie jestem trochę za murzynami z tematem masażu, i pewnie wolałabym zainwestować w coś innego, jednak dostałam w prezencie Voucher na tenże właśnie masaż .. także zaszalałam :)





..nie chcę tutaj przytaczać definicji masażu Lomi Lomi ale zwyczajnie zachęcić do korzystania od czasu do czasu z takich przyjemności. Chociażby raz na jakiś czas czy podpowiedzieć bliskiej osobie która być może zachodzi w głowę co nam sprezentowac na kolejne urodziny, że taki masaż sprawiłby nam przyjemność. 

Masaż  Lomi Lomi wywodzi się z Polinezji. Z założenia ma głęboko relaksować całe ciało, uwalniać od codziennego stresu, "otwierać na miłość". Masaż wykonuje jedna lub dwie osoby.







Ja pojechałam na swoje Lomi do

 WELLNESS & HARMONIA SPA 

w Inowrocławiu.












Przywitała mnie przesympatyczna drobna kobietka. Otrzymałam biały szlafroczek i takie zabawne majtusie jednorazowe ..yyy...nieco zbaraniałam jak je zobaczyłam bo w zasadzie to były stringi, sobie myślę... gdzie ja będę w majciorach z włókniny latać z takim odsłoniętym tyłkiem?(!)..ale co tam ...grzecznie się przebrałam i śmigam na drobną kobietką ku przygodzie....
...gabinet masażu dyskretnie oświetlony..muzyczka w tle i wielkie łóżko...no pięknie sobie myślę..Drobna pięknie prosi cobym najpierw wygodnie położyła się na brzuszku..hmm..jak to najpierw a potem jak niby ? no tak..w opisie było że całego ciała..to się kładę...buzie instaluję w mięciutki otwór a na podłodze micha z płatkami róż ..i piękny różany zapaszek dociera do nocha (szczęśliwie nie miałam kataru :P...Drobna wylewa dość solidną porcję podgrzanej aromatycznej oliwy i się zaczyna...o rety rety...prawdziwie przyjemnie...Lomi generalnie wykonywany jest przedramionami a po hawajsku oznacza ucisk ale też „dotykanie miękką łapą zadowolonego kota” (hmm)....i tak też Drobna zaczęła mnie uciskać w różnym tempie od plecków po stópki..po ok .25 min zmiana i na plecki...cóż...kobiety mniej śmiałe w tym momencie może i by nieco zburaczały ale przecież masuje kobieta ..na koniec masaż twarzy i błogostan :)))))...nie bedę tutaj szczegółowo się rozpisywać odnośnie moich odczuć  bo to nie blog  Grzesznego  Pana Adama przecież ale podsumuję krótko..mmmm..no pokochałam świat na nowo ( może do czasu jak poszłam do pracy w poniedziałek):P...po wszystkim Drobna przykryła mnie mięciutkim lekkim kocem i poleżałam sobie parę minut..mogłam wziąć prysznic jednak szkoda byłoby tej oliwy na mojej skórze..wciągnęłam szlafrok żeby wchlonął nadmiar i podreptałam się przebrać...

Tytułem podsumowania..cieszę się bardzo, że miałam okazję odwiedzić SPA mimo że SPA (Sanus per aquam, zdrowie dzięki wodzie) dotyczy hydroterapii generalnie....a ja byłam na masażu...ale reszta jeszcze przede mną..polecam i zachęcam...


kilka linków dla Kujawianek

Lomi Lomi Bydgoszcz

http://www.harmoniaspa.pl/


Post Comment
Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...