Linki sponsorowane

"Beauty with Heart" Body Shop

środa, 27 czerwca 2012
Hurra !! wygrałam ja ...zestawik kokosowy albo  grejfrutowy, zobaczymy co przyślą:))

konkursowy wierszyk :)


Martka82.polki.pl
Smile Piękniejszy Świat z każdym dniem

Piękniejszy świat z każdym dniem..
Ja drobna kobietka dbająca o siebie..
Pamiętam o naturze..
Zasobnej a w potrzebie..

3 razy pomyślę..
..zanim wybiorę..
Krem organiczny..
Odegra główną rolę..
Ten z konserwantami..
Ja zaprotestuję..!
Testowany na zwierzętach ?!
Biada !! , kto smaruje….

Sprawdzam ja rzetelnie skład odżywki, szamponu..
Czy przypadkiem nie znajdę…brzydkiego silikonu..
Zgłębiam swoją wiedzę…
Przekazuje mamie..mama koleżance…
I tak… ramię w ramię….truchtamy sobie w trójeczkę do lasu…
...zbierzemy pokrzywkę młodziutką zawczasu..
Tyle pyszności na łonie naturki….pyszna pokrzywka wzmocni mi pazurki….
Promuję ekologię…organiczne oleje….
..tym z oliwek w sosie sałatkę zaleję..
..tym ze słodkich migdałów…potraktuję włoski.. z dodatkiem jajoba połysk będzie boski!!
..natomiast ulubionym .. z awokado cudem…wysmaruje ciałko…
..nie będzie to trudem..

A oprócz tego ..
Dla dobra środowiska
100% bawełny wybieram Ludziska!
Tylko i wyłącznie bawełna organiczna..
..z niej ulubiona torba ekologiczna.
..w ten sposób na zakupy pod rękę z tatą…
Wykrzyczymy NIE plastikowym siatom!

Tak małymi kroczkami ja Polka Radosna..
Świat piękniejszym czynię …cieszmy się Wiosną!

...I nagroda dotarła :) chociaż troszkę to trwało..


2 komentarze on ""Beauty with Heart" Body Shop"
  1. The Body shop, to część koncernu o nazwie L'Oreal, który w szatański sposób testuje kosmetyki na zwierzętach. Jak mniemam wymyślili TBS żeby ocieplić swój wizerunek, co nie zmienia faktu, że kupując te kosmetyki napędzasz koncern który krzywdzi żywe stworzenia i do tego nad zdjęciami ich kosmetyków umieszczasz bajkę o tym, jak żyjesz w zgodzie z naturą. Mam nadzieję że po prostu o tym nie wiedziałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. TBS jest częścią koncernu L'oreal od kilku lat...co nie zmienia faktu, że produkcja jest niezależna i kosmetyki TBS nie są testowane na zwierzętach, Masz rację..kupując kosmetyki TBS pieniądze idą do kieszeni koncernu L'oreal...miejmy nadzieję, że TBS bedzie inspiracją w przyszłości dla l'Oreal ażeby zaniechali tych praktyk.....staram się żyć w zgodzie z naturą...nie rozumiem skąd ten sarkazm..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, do każdego staram się odnieść, Zapraszam do grona obserwujących, ja ze swojej strony na pewno zajrzę do Ciebie :))

Ad sense

Blogi kosmetyczne

Blogger news

Follow Us

...

...